۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۷
کد خبر: ۴۶۳۷۸۲
استاندار ایلام:

در مهران فرودگاه احداث خواهد شد

استاندار ایلام گفت: مسؤولان استان از هم اکنون برنامه ریزی وسیعی را برای تامین زیرساخت های مرز چیلات انجام داده و در زمینه راه دسترسی و جانمایی شبکه های آب، برق و فیبر نوری فعالیت های گسترده ای را اجرا کرده اند و امیدوارم تا زمان اربعین سال آینده شاهد موافقت نخست وزیری عراق با ایجاد مرز چیلات باشیم.
مروارید

به گزارش خبرگزاری رسا در ایلام، محمدرضا مروارید، استاندار ایلام، عصر شنبه در جلسه ستاد اربعین استان از اعلام آمادگی قرارگاه خاتم الانبیا برای مشارکت در احداث فرودگاه مهران خبر داد و اظهار داشت: همچنین در دیدار فرمانده این قرارگاه از مرز مهران آمادگی خود را برای تکمیل قطعه راهسازی صالح آباد به مهران و همچنین ایجاد ریل باس در این مسیر اعلام کردند.

وی اضافه کرد: مسؤولان استان از هم اکنون برنامه ریزی وسیعی را برای تامین زیرساخت های مرز چیلات انجام داده و در زمینه راه دسترسی و جانمایی شبکه های آب، برق و فیبر نوری فعالیت های گسترده ای را اجرا کرده اند و امیدوارم تا زمان اربعین سال آینده شاهد موافقت نخست وزیری عراق با ایجاد مرز چیلات باشیم.

استاندار ایلام همچنین خواستار تخصیص ردیف اعتباری ویژه برای استان های ایلام و خوزستان در بودجه سال ۹۶ شد.

وی با تمجید از خدمات رسانی مردم و مسؤولان استان ایلام در ایام اربعین امسال ابراز امیدواری کرد با شناسایی مشکلات سال جاری بتوانیم آنها را در سال آینده برطرف کنیم./879/102/ب3

ارسال نظرات