۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۷
کد خبر: ۴۶۳۷۶۶
از سوی آیت الله سیستانی؛

مراسم بزرگداشت مرحوم آیت الله موسوی اردبیلی برگزار شد

مراسم بزرگداشت مرحوم حضرت آیت الله موسوی اردبیلی از سوی حضرت آیت الله سیستانی در دفتر این مرجع تقلید در قم برگزار شد.
مرحوم حضرت آیت الله موسوی اردبیلی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مراسم بزرگداشت مرحوم حضرت آیت الله موسوی اردبیلی امشب از سوی حضرت آیت الله سیستانی در دفتر این مرجع تقلید در قم برگزار شد.

بر اساس این گزارش، حضرات آیات جعفر سبحانی، شبیری زنجانی، حسین نوری همدانی، عبدالله جوادی آملی، سید محمد علی علوی گرگانی، نمایندگان بیوت و دفاتر مراجع تقلید حضور داشتند.

همچنین آیات سید محمد جواد علوی بروجردی، سید محمد غروی، قربانعلی دری نجف آبادی، محسن فقیهی، محمد جواد فاضل لنکرانی،علیرضا اعرافی، سید محمد سعیدی، مهدی هادوی تهرانی، سید علی میلانی، حجج الاسلام و المسلمین حسین ملکا، سید جواد شهرستانی، حجج اسلام سید حسن خمینی، سید علی خمینی، استاندار قم، شهردار قم و جمعی از اعضای جامعه مدرسین از دیگر حاضران در این مراسم بودند.

حاضران در جلسه با قرائت قرآن و فاتحه یاد و خاطره حضرت آیت الله موسوی اردبیلی را گرامی داشتند و برای این مرجع تقلید طلب غفران کردند.

سخنران این مراسم حجت الاسلام فاضل کدکنی استاد حوزه علمیه با بیان جایگاه علم و دانش در مکتب معصومین عنوان داشت: آیات و روایات بسیاری در خصوص جایگاه علم و دانش ذکر شده و برترین جهاد تحصیل علم است.

وی افزود: در احادیث بر احترام به عالمان تاکید بسیاری شده است و قلم عالمان را از خون شهدا بالاتر دانسته اند و شهید در مکتبی پرورش یافته که در پرتو علم و جهاد عالمان ایجاد شده است./978/پ202/ج1

ارسال نظرات