۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۲
کد خبر: ۴۶۳۶۳۶
فرمانده کل سپاه مطرح کرد؛

سپاه و بسیج در خط مقدم محرومیت زدایی و اقتصاد مقاومتی

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، پاسداری از انقلاب اسلامی را یکی از مهم ترین وظایف و رسالت های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دانست و گفت: امروز و بر اساس انتظار و خواسته مقام معظم رهبری سپاه به منظور حفظ انقلاب و تحقق اهداف انقلاب وارد مأموریت های جدیدی شده است.
سردار جعفری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، سردار محمدعلی جعفری، فرمانده کل سپاه امروز در همایش طلایه‌داران اقتصاد مقاومتی و حرکت‌های جهادی استان در سپاه کربلای مازندران، محرومیت زدایی و تحقق دقیق اقتصاد مقاومتی را یک ضرورت مهم برشمرد و گفت: امروز یکی از نیازهای مهم کشور تحقق مسأله اقتصاد مقاومتی است.

وی، پاسداری از انقلاب اسلامی را یکی از مهم ترین وظایف و رسالت های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دانست و گفت: امروز و بر اساس انتظار و خواسته مقام معظم رهبری سپاه به منظور حفظ انقلاب و تحقق اهداف انقلاب وارد مأموریت های جدیدی شده است.

سرلشکر جعفری با بیان این که رشد فکری و تقویت اعتقادات دینی و همچنین تحقق عدالت اجتماعی را از مهم ترین اهداف انقلاب اسلامی برشمرد و با بیان این که این مأموریت مهم امروز مورد توجه سپاه قراردارد، تصریح کرد: امروز حراست و پاسداری از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن به طور جدی مرود توجه سپاه است.

وی بر ضرورت شناخت صحیح تهدیدات علیه انقلاب اسلامی تأکید کرد و گفت: امروز برای حراست از انقلاب و دستاوردهای آن در ابتدا باید این تهدیدات را بشناسیم و در جهت مقابله با آن برنامه ریزی کنیم.

سردار جعفری با بیان این که تهدیدات نظامی و امنیتی دشمنان علیه انقلاب اسلامی با توجه به حضور هوشیارانه و با بصیرت ملت ایران هیچ گاه کارساز نخواهد بود، تصریح کرد: امروز تهدیدات دشمن علیه انقلاب اسلامی تغییر کرده و به تهدیدات نرم، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی تبدیل شده است.

وی با بیان این که تهدیدات فرهنگی، سیاسی اقتصادی خطرناک ترین تهدید علیه انقلاب اسلامی محسوب می شوند، خاطرنشان کرد: امروز سپاه و بسیج که رسالت خود را حفظ انقلاب می دانند با همه توان در عرصه حضور خواهند داشت و در مأموریت غیر محافظه کارانه جدی هستند.

فرمانده کل سپاه با بیان این که امروز تهدیدات نظامی و امنیتی دشمن علیه ملت ایران به فرصتی برای تقویت بنیه دفاعی کشور تبدیل شده است، تصریح کرد: ایستادگی و مقاومت امروز ملت ایران الگویی از هشت سال دفاع مقدس است که در شرایط تهدید و تحریم مورد توجه است.

سرلشکر جعفری، ایستادگی، مقاومت، ایثار و رشادت را مهم ترین پیام هشت سال دفاع مقدس یاد کرد و افزود: امروز درس ایستادگی و مقاومت ملت ایران به الگویی برای بسیاری از ملت های جهان تبدیل شده است.

فرمانده کل سپاه در ادامه سخنان خود به موضوع فتنه 88 اشاره کرد و با بیان این که آن فتنه خطرناک با بصیرت و هوشیاری ملت ایران به حماسه نهم دی تبدیل شد، تصریح کرد: با ایستادگی و مقاومت ملت ایران عناصر ضد انقلاب داخلی نیز از تحرکات امنیتی علیه انقلاب اسلامی ناامید شده اند.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره تأکید مقام معظم رهبری بر حرکت سپاه در عرصه اقتصاد مقاومتی خاطرنشان کرد: امروز تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی مهم ترین نیاز کشور است و دست اندرکاران این حوزه باید نسبت به تقویت صنایع تبدیلی و تضمین فروش محصولات تولیدی در این حوزه تلاش جدی داشته باشند.

فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان این که امروز بسیج به طور جدی در عرصه اقتصاد مقاومتی وارد شده است، تصریح کرد: این نیروی توانمند و راهبردی کشور امروز در بحث صنایع تبدیلی و تضمین فروش محصولات تولیدی تلاش جدی دارد.

سرلشکر جعفری در ادامه سخنان خود با انتقاد از ادغام جهاد سازندگی و جهاد کشاورزی از سوی مسؤولان وقت، یکی از رسالت مهم سپاه در عرصه جهاد اقتصادی را محرومیت زدایی عنوان کرد و گفت: متأسفانه به دلیل تصمیم نادرست دولتمردان گذشته خسارت جدی به کشورمان وارد شد.

وی با بیان این که محرومیت زدایی یکی از مهم ترین اهداف و برنامه های انقلاب بوده است، تصریح کرد: تحقق این هدف مهم نیازمند یک توان عظیم است که با بهره گیری از حضور و مشارکت بسیج مردمی امکان پذیر خواهد بود.

سرلشکر جعفری تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی را نیازمند بهره گیری از توان بسیج مردمی در جامعه دانست و خاطرنشان کرد: امروز توان مردمی ظرفیت بسیار بالایی برای اجرای مناسب اقتصاد مقاومتی است که نیازمند سرمایه گذاری مناسب در این بخش است.

فرمانده سپاه با بیان این که سپاه و بسیج با بهره گیری از توان عظیم مردمی و هدایت های مقام معظم رهبری در عرصه جهاد اقتصادی، محرومیت زدایی و تحقق اقتصاد مقاومتی با جدیت تلاش خواهند کرد، افزود: حرکت بسیج مردمی در این خصوص انقلاب را از چالش های احتمالی دور خواهد کرد./950/202/ب3

ارسال نظرات