۰۵ آذر ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۲
کد خبر: ۴۶۳۵۴۷
فرمانده سپاه کاشان:

جبهه جنگ نرم دشمن وسيع، گسترده و فراگير است

فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه کاشان، جبهه جنگ نرم دشمن را وسيع، گسترده و فراگير خواند و گفت: امروز امپراطوري رسانه اي دشمنان اسلام و نظام در حال بمباران بي وقفه رسانه اي است تا از اين راه افکار عمومي جامعه را تحت الشعاع قرار دهد.
بسيج

به گزارش خبرنگار خبرگزاري رسا در كاشان، باقر فرهنگ جمعه شب در جمع بسيجيان شهرستان کاشان به مناسبت پنجم آذرماه سالروز تاسيس بسيج مستضعفين، با اشاره به اينکه فرهنگ بسيجي و ارزشهاي بسيجي تنها منحصر به فضاي خاص و محدود داخل کشور نيست گفت: بسيج نقش بي بديلي را نه تنها در ايران بلکه در سراسر جهان دارد.

وي به نقش بسيج در نظام اسلامي ايران اشاره کرد و گفت: بسيج مهمترين عامل وحدت و انسجام ملي در کشور است و هرکس در کشور در هر موقعيت جغرافيايي در بسيج يک هدف را دنبال مي کند و آن دفاع از اهداف از ارزشهاي نظام و انقلاب و شهدا است.

 فرهنگ با اشاره به اينکه نقش بسيج  ديروز در جبهه جنگ سخت بود و امروز در جبهه جنگ نرم و محاصره اقتصادي دشمن است، اظهار داشت: امروز دشمنان اسلام و نظام  بعد از گذشت بيش از دو دهه از سال 71 با تغيير رويکرد از جبهه جنگ سخت به جنگ نرم کانون خانواده هاي ايراني را با سلاح اينترنت و گوشيهاي همراه هوشمند هدف قرار داده است.

فرمانده نيروي مقاومت بسيج سپاه کاشان با اشاره به اينکه امروز 70 ميليون کابر اينترنت در کشور هستند، اظهار داشت: دشمن امروز در حاليکه سرعت اينترنت را افزايش مي دهد اما از سوي ديگر سرعت تحريمها بر عليه ايران را افزايش مي دهند، چرا که به دنبال رسيدن به اهداف خودش در جنگ نرم خود برعليه نظام است.

فرهنگ ادامه داد: هوشياري ما امروز مي طلبد تا با هوشياري و بصيرت در جبهه جنگ نرم دشمن وارد شده و نقشه ها و توطئه هاي دشمن را خنثي کنيم.

فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه کاشان، جبهه جنگ نرم دشمن را وسيع و گسترده و فراگير خواند و افزود: امروز امپراطوري رسانه اي دشمنان اسلام و نظام در حال بمباران بي وقفه رسانه اي است تا از اين راه افکار عمومي جامعه را تحت الشعاع قرار دهد.

وي تفکر بسيجي در همه عرصه هاي فرهنگي، اقتصادي، نظامي و اجتماعي را عامل پيروزي  بر دشمنان نظام دانست و گفت: ما بايد ويژگيها و ارزشهاي بسيجي را که با آن 8 سال جنگ را اداره کرديم و شهداي زيادي را تقديم اسلام و نظام کرديم را در جامعه ترويج و توسعه بدهيم.

 به گفته وي، امروز توطئه هاي دشمنان ما در براندازي نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران و نفوذ در ارکان نظام و تصرف ذهن ها و باورهاي ديني برکسي پوشيده نيست.

فرهنگ همچنين با بيان اينکه، تمامي اقشار جامعه اعم از هنرمندان، پيشکسوتان، فرهگيان، مهندسين، پزشکان، اساتيد، طلاب، کارگران، دانشجويان و دانش آموزان در بسيج حضور دارند، گفت: رهبر معظم انقلاب مي فرمايد، در نظام مقدس جمهوري اسلامي هر کس تفکر ارزشي دارد بسيجي است و شما بسيجيان به بسيجي بودن خود افتخار کنيد چرا که امام خميني(ره) به نام بسيج افتخار مي‌کرد./1307/202/ب3

ارسال نظرات