۰۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۰
کد خبر: ۴۶۳۴۹۱
آیت الله شاه آبادی:

آیت الله موسوی اردبیلی خدمات ارزشمندی به حوزه و نظام داشت

نماینده مردم تهران در خبرگان رهبری با اشاره شخصیت ارزنده مرحوم حضرت آیت الله موسوی اردبیلی، گفت: بنده خودم از قبل انقلاب و پس از آن از دوستان ایشان بودم و تلاش های علمی، فرهنگی و سیاسی ایشان به چشم دیده ام.
نصرت الله شاه آبادی

آیت الله نصرالله شاه آبادی در حاشیه مراسم تشییع و خاک سپاری مرحوم حضرت آیت الله موسوی اردبیلی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به شخصیت مرحوم حضرت آیت الله موسوی اردبیلی ابراز داشت: در مورد ایشان سخن بسیار است؛ بنده خودم از قبل انقلاب از دوستان ایشان بودم و به چشم می دیدم این سید بزرگوار هم در ایام طلبگی فردی مجد بود و هم در دوران مسؤولیت های بزرگی که برعهده داشت.

نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری افزود: ایشان قبل از انقلاب صاحب مسجد و محرابی بود و در تبلیغات دینی فعال بود و بعد از انقلاب هم پست های مهمی را برعهده داشت که از جمله آنها دادگستری و امامت جمعه بود که به خوبی کارهای حساس خود را انجام می داد.

وی با اشاره به حضور حضرت آیت الله موسوی اردبیلی در حوزه علمیه قم ابراز داشت: ایشان در در حوزه قم نیز منشأ خدمات فراوانی بود و در بحث تدریس استاد ارزنده ای به شمار می رفت و همچنین خدمات ارزشمندی از قبیل تأسیس دانشگاه مفید را در کارنامه خود دارد و به واقع می توانیم بگوییم ایشان مصداق این سخن است که «عاش سعیدا و مات سعیدا».

آیت الله شاه آبادی در پایان افزود: از خداوند می خواهیم ایشان را بیامرزد و در جوار رحمت خود قرار دهد؛ ما نیز باید سعی کنیم همانند این مرجع بزرگ همواره رضایت خدا و امام زمان(عج) را مدنظر داشته باشیم تا عاقبتمان همانند ایشان ختم به خیر شود./1330/ت302/ج1

ارسال نظرات