۰۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۷
کد خبر: ۴۶۳۳۴۳
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان:

تبلیغات بدون رسانه معنا ندارد/ لزوم استفاده از هنر و ابزار روز در جهت تبلیغات اسلامی

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان، استفاده از هنر و ابزار روز در جهت تبلیغات را از رویکردهای مهم این شورا ذکر کرد و گفت: تبلیغات بدون رسانه معنا ندارد و همانند رزمنده بدون سلاح است.
حجت الاسلام میرزایی رییس شورای هماهنگی هرمزگان

حجت الاسلام علی اکبر میرزایی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در هرمزگان، گفت: یکی از مسائل مهمی که به عنوان اصل اعتقادی باید همیشه مدنظر قرار گیرد اصل حقیقی و مسلم دشمن شناسی بوده که در مباحث دینی نیز بر توجه و اهتمام به این امر مهم تاکید شده است.

وی افزود: در صورت تشخیص و شناخت دوست از دشمن باید با دوستان همدل و یا دشمنان مبارزه کرد و چگونگی مبارزه با دشمن نیز به نوع شناخت حربه، سلاح و نحوه تبلیغات سوء دشمن بستگی دارد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان تصریح کرد: خداوند در آموزه های دینی، چند نوع دشمنی اعم از دشمن جنی یا شیطان و دشمن انسی یا دوست ناباب و همراه بد را برای انسان ها تعریف کرده است.

حجت الاسلام میرزایی ادامه داد: آنچه از نوع دشمنی در جهان برجسته شده، استکبار، استعمار و صهیونیزم است، استکبار ممکن است فرد و یا جریان و یا یک گروه باشد، امروز تجلی استکبار در آمریکاست و مبارزه با آمریکا نشان دهنده اعتماد و اعتقاد به مبانی دینی است چرا که خداوند استکبار  را مورد مذمت و سرزنش قرار داده است.

وی بیان کرد: خداوند به ما انسان ها تاکید دارد که استکبار که ممکن است در قالب یک فرد، جریان و یا یک گروه باشد یکی از مواردی است که باید با آن مقابله شود.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان ابراز داشت: آمریکا به عنوان نمونه بارز استکبار در جهان به دنبال تخریب و توسعه شرارت در دنیاست و قصد دارد تا با ایجاد فضای لازم، همه کشورها و ملتها را زیر چتر حمایتی خود قرار دهد.

حجت الاسلام میرزایی تصریح کرد: دشمن بعدی که در اسلام مورد تاکید قرار گرفته، استعمار است، هر جریان، فرد و یا گروهی که درصدد تسلط بر دیگری برآید و دیگران را نوکر خود بداند به معنای استعمار تلقی می شود.

وی گفت: استعمار به این معناست که جریان و یا گروهی با هدف تسلط بر افراد، مکانی را آباد و افرادی را در آن ساکن کند، نمونه بارز استعمار، رژیم اشغالگر صهیونیزم است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان اذعان داشت: انقلاب اسلامی با فضل الهی، رهنمودهای امام راحل و همت مردم ولایتمدار ایران اسلامی شکل گرفت اما تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در 13 آبان 58 به تعبیر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران به انقلاب دوم معروف شد.

حجت الاسلام میرزایی ادامه داد: عنوان انقلاب دوم  به این دلیل است که وقتی انقلابی رخ می دهد همه مردم حضور دارند اما در انقلاب دوم ممکن است افراد نفوذی نیز حضور داشته باشند.

وی با بیان اینکه امام راحل از 13 آبان، 22 بهمن، 12 فرودین به عنوان یوم الله یاد کردند اظهار داشت: مبارزه با استکبار، استعمار و صهیونیزم جنگی است که خداوند دستور داده است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان، رمز بقا و موفقیت اسلام واقعی در مبارزه سه دشمن بزرگ همچون استکبار، استعمار و صهیونیزم دانست و گفت: نباید این گونه تصور کرد که با اعتماد به این سه دشمن می توان بقا و موجودیت خود را حفظ کنیم، در حالی که اعتماد به آنها، بقا را از بین می برد.

حجت الاسلام میرزایی گفت: خداوند مبارزه با استعمار را از ما خواسته و یکی از تجلی گاه های مبارزه با استعمار، حضور در راهپیمایی ها بر ضد استکیار و استعمار است.

وی تاکید کرد: در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان به دنبال این هستیم تا نگاهی فراگیر داشته باشیم و کارها را بر اساس مشورت و کارشناسی شده پیش ببریم در همین راستا، شورای مشورتی متشکل از افرادی با گرایش ها و تفکراتی خاص را تشکیل دادیم و از ظرفیت آنها در جهت پیشبرد اهداف مدنظر استفاده می کنیم.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان گفت: رویکردی که در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی پیش رو داریم این است که از تبلیغات، هنر و ابزار روز در جهت تبلیغات بکار گیریم، تبلیغات بدون رسانه معنا ندارد و همانند رزمنده بدون سلاح است./302/851/ب1

ارسال نظرات