۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۰
کد خبر: ۴۶۲۷۴۱
امام جمعه شهرستان اصلاندوز:

پیروزی و سربلندی ایران اسلامی مرهون خون شهدا است

امام جمعه شهرستان اصلاندوز، پیروزی و سربلندی ایران اسلامی را مرهون خون شهدا دانست و گفت: شهدا برای خدا و پیروی از مکتب حضرت اباعبدالله الحسین(ع) جان خود را نثار کردند.
امام جمعه شهرستان اصلاندوز

به گزارش خبرنگارخبرگزاری رسا دراردبیل، حجت الاسلام اسدزاده، امام جمعه شهرستان اصلاندوز، عصر امروز در دیدار خانواده شهدای این شهرستان به مناسبت هفته بسیج، عزت و امنیت کشور را در سایه خون شهدا و جانبازان نظام جمهوری اسلامی و شهدای مدافع حرم دانست و خاطرنشان کرد: پیروزی و سربلندی ایران اسلامی مرهون خون شهدا است و تکریم خانواده شهدا مهمترین وظیفه برای همه مردم است.

وی با بیان اینکه صبر و استقامت خانواده شهدای ملت ایران در راه این پیروزی‌ها در دنیا بی‌نظیر است، افزود: شهدا برای خدا و پیروی از مکتب حضرت اباعبدالله الحسین (ع) جان خود را نثار کردند.

امام جمعه اصلاندوز همچنین با تسلیت اربعین حسینی، گفت: حضور میلیونی زائرین در کربلا، نماد اقتدار و انسجام جهانی شیعیان است.

حجت الاسلام اسدزاده بیان کرد: این شهدا می خواهند به تاریخ بگویند که اگر در آن زمان حضرت عباس(ع) در دفاع از حریم حضرت زینب تنها بود ولی امروز آنها هستند که از حریم آن حضرت دفاع کنند.

وی با بیان اینکه امیدواریم بتوانیم راه شهدا را در مقام عمل ادامه دهیم، بیان کرد: بر اساس حقی که شهدا بر گردن ما دارند واجب است که درباره ایشان قدم های بزرگی در جامعه برداشته شود.

امام جمعه اصلاندوز با اشاره به اینکه ارزش شهدای مدافع حرم و میزان عظمت و بزرگی کار آنها در حدی است که بعید به نظر می‌رسد به این زودی‌ها شناخته شود، اظهار کرد: این بزرگی در حدی است که مقام معظم رهبری آنها را از اولیاء الله دانستند.

وی با اشاره به اینکه شهدا امنیت جمهوری اسلامی را برقرار کردند، تصریح کرد: شهدای مدافع حرم کیلومترها دور از مرزهای کشور با دشمنان مقابله می‌کنند و کشور را در مقابل تهاجم فرهنگی بیمه می‌کنند./202/937/ب1

ارسال نظرات