۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۵
کد خبر: ۴۶۲۶۳۶
امام جمعه پلدختر:

رسالت مهم بسیج بصیرت افزایی در جامعه است

امام جمعه پلدختر بصیرت افزایی را رسالت مهم نیروهای بسیجی عنوان کرد و گفت: بسیج نباید از این وظیفه خود غافل شود بلکه با بصیرت افزایی به موقع باید جلوی توطئه های دشمن بایستد.
بسیج

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام محمد سوری، ظهر امروز در دیدار با کارکنان ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پلدختر با گرامیداشت فته بسیج، گفت: بسیج سرمایه ای بزرگ برای کشور است.

وی با اشاره به اینکه بسیج در پنجم آذرماه سال 1358 به فرمان و دور اندیشی امام خمینی(ره) بسیج مستضعفان تشکیل شد، افزود: اخلاص، ایمان و تقوا از ویژگیهای نیروهای بسیج است.  

امام جمعه پلدختر از بسیج به عنوان یک ذخیره و گنج بی پایان یاد کرد و اظهار داشت: بسیج شجره طیبه ای است که پیرو ولایت و سرشار از غیرت دینی است.

وی با بیان اینکه بسیج بزرگترین پشتوانه مسلمانان و مظلومان جهان است، خاطرنشان کرد: بسیج یک نهضت الهی و ادامه دهنده مکتب هیهات من الذله امام حسین(ع) است.

حجت الاسلام سوری بصیرت افزایی را رسالت مهم نیروهای بسیجی دانست و گفت: این نیروها با اخلاص، بصیرت و روشنگری از ارزشهای مقدس انقلاب و نظام اسلامی دفاع می کنند.

وی با تأکید بر ضرورت ترویج و تبیین فرهنگ بسیجی بین نسل جوان و نوجوان خاطرنشان کرد: فرهنگ بسیجی نسل جوان را در برابر دسیسه های دشمن مصون می کند.

امام جمعه پلدختر اظهار داشت: نهادینه سازی تفکر بسیجی در جامعه موجب استحکام پایه های نظام شده و انقلاب اسلامی را در برابر توطئه های دشمن مصون می دارد.

وی بیان داشت: نیروهای بسیجی با انجام رسالت خویش باید در جهت احیا فرهنگ امربه معروف و نهی از منکر نقش آفرینی کنند./9459/203/ب2

ارسال نظرات