۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۳
کد خبر: ۴۶۱۰۸۱
عضو مجمع نمایندگان طلاب حوزه علمیه مطرح کرد؛

مجمع نمایندگان طلاب به مثابه اتاق فکر مدیریت حوزه

حجت الاسلام روحانی گفت: یکی از مهم‌ترین ارگان‌هایی که در کارآمدی حوزه های علمیه می‌تواند تأثیر داشته باشد مجمع نمایندگان طلاب حوزه های علمیه است.
مجمع نمایندگان

حجت الاسلام حسن روحانی، نماینده طلاب و فضلای مشهد در مجمع نمایندگان طلاب حوزه علمیه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با بیان اینکه هدف مهم مجمع نمایندگان طلاب حوزه های علمیه تبیین است، تصریح کرد: مجمع نمایندگان حوزه های علمیه به عنوان یک حلقه مفقوده، طلبه‌ها را با مدیریت کلان حوزه های علمیه و مراجع اتصال می‌دهد.

 وی ادامه داد: اصلی‌ترین کار مجمع نمایندگان طلاب حوزه های علمیه وصل کردن فضلا و طلاب به مرکز مدیریت و مراجع عظام است تا مشکلات طلاب بدین وسیله  به آنها انتقال یابد. از سوی دیگر هر کدام از نمایندگان طلاب نیز به شخصه در جهت حل مشکلات طلاب اقدامات مناسبی را انجام می دهند.

حجت الاسلام روحانی با بیان اینکه مجمع نمایندگان طلاب حوزه های علمیه دارای کمیسیون‌های مختلف اعم از کمیسیون تبلیغات، سیاسی و آموزش است، گفت: این کمیسیون‌ها طرح‌های خود را پس از تدوین و تصویب در مجمع به مرکز مدیریت و شورای عالی ارائه می دهند تا پس از بررسی های نهایی و تصویب در شورای عالی به اجرا درآیند.

عضو مجمع نمایندگان طلاب حوزه علمیه افزود: با توجه به دید مثبت مسؤولان حوزه نسبت به مجمع نمایندگان طلاب حوزه های علمیه و تاکید رهبر معظم انقلاب به فعالیت مجمع نمایندگان در دیدار اسفند سال گذشته این مصمم است تا طرح‌های خوبی را در جهت ارتقا سطح علمی و اخلاقی طلاب ارائه دهد.

حجت الاسلام روحانی اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین ارگان‌هایی که در کارآمدی حوزه های علمیه می‌تواند تأثیر داشته باشد مجمع نمایندگان طلاب حوزه های علمیه  است.

وی عنوان کرد: در واقع اتاق فکر مدیریت حوزه، مجمع نمایندگان طلاب حوزه های علمیه است که طرح‌های خوبی را برای ارتقای سطح روحانیون و حوزه های علمیه می‌دهد و تصویب می‌شود./875/ 203/ع

ارسال نظرات