۲۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۶
کد خبر: ۴۶۰۷۸۶
نمایشگاه مطبوعات؛

اعلام ‌آمادگی شهرداری قم برای همکاری با خبرگزاری رسا در موضوعات فقهی

شهردار قم نسبت به همکاری شهرداری قم با مؤسسه رسا در موضوعات فقهی اعلام آمادگی کرد.
شهردار قم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سید مرتضی سقائیان نژاد شهردار قم با حضور در غرفه خبرگزاری رسا در بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها، نسبت به همکاری شهرداری قم با مؤسسه رسا در موضوعات فقهی اعلام آمادگی کرد.

وی افزود: مسؤول روابط عمومی شهرداری در حال فعالیت است و اگر ما تعاملات خود را در این قمت افزایش دهیم مطمئن باشید که موضوعات برای کار بسیار است، حضرت آیت الله جوادی آملی در کتاب مفاتیح الحیات بسیاری از مباحث شهروندی را مطرح می کند و موضوع شناسی فقهی از آن ها بیرون می آید.

سقائیان نژاد با بیان این که با توجه به این که شهرداری نهادی عموم است که با موضوعات فقهی بسیاری رو به رو است، اظهار داشت: ما می توانیم موضوعات را مشخص کنیم و شما مسائل فقهی را از اساتید پیگری کنید، اگر این کانال ایجا شود بسیار اثرگذار خواهد بود.

وی ادامه داد: در استفاده از وسائل، در تاکسی ها، اتوبوس ها، مسائل پسماندها و موضوع ترافیک می توانیم ده ها مسأله مطرح کنیم که جنبه فقهی داشته باشد، در معاملات، زمین های مشاعی و قولنامه ای می توان موضوعات را بررسی کرد، می توان با همکاری این مسائل را سامان داد.

شهردار قم درباره سرنوشت مونوریل ابراز داشت: مونوریل هیچگونه مشکل فنی نداشته بلکه یک سری مسائل حقوقی دارد که سعی داریم در قم دست به دست هم دهیم و این مشکل را حل کنیم./1323/پ202/ج1

ارسال نظرات