۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۱
کد خبر: ۴۶۰۵۳۴
نمایشگاه مطبوعات؛

علی مطهری: رییس جمهور سعه صدر بیشتری داشته باشد

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: شخصا معتقدم دولت و رییس جمهور باید نسبت به منتقدان سعه صدر بیشتر داشته باشد و حتی به توهینها کمتر توجه کند که متأسفانه تا به امروز این سعه صدر دیده نشده است.
علی مطهری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا،علی مطهری، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، در نشست خبری با خبرنگاران، در پاسخ به سؤال خبرنگار خبرگزاری رسا در بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌‌های کشور، مبنی بر این که نظر شما در مورد میزان نقدپذیری دولت با توجه به تناقضهایی که از سوی رییس جمهور در این باره دیده شده، چقدر است، گفت: به نظر بنده آنجایی که دولت خواستار برخورد با مطبوعات است در مواردی است که جرمی رخ می دهد و یا توهین و هتاکی صورت می گیرد.

وی اضافه کرد: شخصا معتقدم دولت و رییس جمهور باید نسبت به منتقدان سعه صدر بیشتر داشته باشد و حتی به توهین ها کمتر توجه کند که متأسفانه تا به امروز این سعه صدر دیده نشده است.

مطهری با اشاره به این که دولت و شخص رییس جمهور آنجایی که از آزادی بیان انتقاد دارد منظور روزنامه هایی است که به خاطر اظهار عقیده مورد توقیف قرار می گیرند، افزود: متأسفانه ما یکسری خط قرمزهای مصنوعی وارد کرده ایم که کسی حق ندارد در مورد آنها صحبت کند و این همان کاری است که اروپایی ها در مورد هولوکاست انجام داده اند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه آزادی بیان به طور معمول وجود ندارد، تصریح کرد: متأسفانه اظهارات رییس قوه قضاییه در پاسخ به سخنان رییس جمهور در مورد آزادی بیان به جا نبود.

وی در ادامه در مورد سیاستهای اقتصاد مقاومتی و عملکرد دولت در این زمینه علی رغم اینکه بیش از 8 ماه از سال نیز گذشته است، خاطرنشان کرد: عملکرد دولت در این زمینه خوب بوده است اما هنوز به نقطه ایده آل نرسیده ایم و این نیازمند تصمیم گیری های سریع و برنامه ریزی کوتاه مدت از سوی دولتمردان است.

مطهری با اشاره به اینکه دولت کشور را در یک راه درست اقتصادی قرار دهده است، ابراز کرد: بنده به آینده اقتصادی کشور در این مسیری که دولت طراحی کرده خوش بین هستم.

گفتنی است در ادامه نیز در مورد جریان فتنه، حصر فتنه گران، پیروزی ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و رویکرد ایران در این زمینه، برجام و مفاسد اقتصادی از سوی خبرنگاران سؤالاتی مطرح شد که وی به آنها پاسخ داد./9457/پ202/ج

ارسال نظرات