۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۵
کد خبر: ۴۶۰۵۰۲
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان خبر داد؛

برگزاری دوره آموزشی ویژه مبلغان و مربیان قرآنی خواهر استان لرستان

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان گفت: در جهت ارتقای فعالیتهای تبلیغی مبلغان و تبیین سبک زندگی اسلامی دوره های آموزشی با حضور مبلغان خواهر، مربیان قرآن و روحانیان بومی استان برگزار می شود.
مبلغان

حجت الاسلام احمدرضا غلامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به نقش تبلیغی مبلغان خواهر و برادر در جامعه و تبیین سبک زندگی اسلامی، بیان داشت: تحقق این مهم نیازمند آگاهی و مجهز بودن به روشهای نوین تبلیغی است.

وی با اشاره به ابعاد گوناگون سبک زندگی اسلامی، افزود: تبیین و ترویج سبک زندگی اسلامی در جامعه لازمه تقویت پایه های دینی و اعتقادی جوانان و مقابله با دسیسه های فرهنگی است.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان با بیان اینکه امروز دشمنان اسلام و انقلاب در جبهه جنگ نرم و با استفاده از ابزارهای فرهنگی در پی ضربه زدن به فرهنگ ما هستند، خاطرنشان کرد: نوک پیکان دشمن در این عرصه نسل جوان و نوجوان جامعه است.

حجت الاسلام غلامی تصریح کرد: انجام فعالیتهای فرهنگی به ویژه با محوریت جوانان باید خنثی کننده توطئه های فرهنگی دشمن باشد.

وی در ادامه با اشاره به نقش سازمان تبلیغات و مبلغان در ترویج و تبیین سبک زندگی اسلامی، اظهار داشت: در این راستا دوره های آموزشی ویژه مبلغان برگزار می شود.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان گفت: دوره آموزشی سبک زندگی قرآنی ویژه روحانیان مستقر، مربیان قرآنی، خواهران مبلغ و اقشار تأثیرگزار در این استان برگزار می شود.

وی هدف از برگزاری این دوره آموزشی را آشنایی بیشتر بانوان قرآنی با مهارتهای زندگی قرآنی، ارائه راهکارهای نوین تبلیغی و مخاطب شناسی، توجه به مسائل روز جامعه و بصیرت افزایی بین جوانان عنوان کرد.

حجت الاسلام غلامی یادآور شد: تربیت از دیدگاه قرآن، آداب تربیت اسلامی فرزندان، حقوق خانواده و فرزندان از منظر قرآن و اهل‌بیت(ع) از دیگر محورهای برگزاری این دوره آموزشی ویژه مبلغان است./9459/303/ب2

ارسال نظرات