۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۳
کد خبر: ۴۶۰۴۳۵

برگزاری کلاس های ویژه برای طلبه های نخبه مدرسه

معاون آموزش مدرسه علمیه باقرالعلوم رامهرمز با اشاره به برگزاری کلاس های درسی در دو نوبت صبح و بعد از ظهر از برگزاری کلاس های ویژه تحقیق و پژوهش برای طلبه های نخبه خبر داد.
مدرسه علمیه رشد

حجت الاسلام طلائیان، معاون آموزش مدرسه علمیه باقرالعلوم رامهرمز، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، به فعالیت های آموزشی مدرسه در سال تحصیلی جدید اشاره و ابراز داشت: برگزاری هفتگی امتحانات جهت آمادگی طلبه ها برای امتحانات پایان ترم، آسودگی خاطر جهت مطالعه در روزهای پایانی امتحانات، انس با کتاب های درسی و کاستن از حجم دروس مطالعاتی از جمله فعالیت های آموزشی مدرسه است.

معاون آموزش مدرسه علمیه باقرالعلوم رامهرمز با اشاره به برگزاری کلاس های ویژه برای طلبه های نخبه مدرسه اظهار داشت: این کلاس ها در برگیرنده فعالیت های تحقیقی و پژوهشی و برای ارتقای پژوهش و ایجاد انگیزه بیشتر تحقیق و پژوهش و فعالیت های علمی در میان طلبه ها برگزار می شود.

این مقام مسؤول با بیان این که اساتید مدرسه همگی بومی هستند، خاطرنشان کرد: برگزاری کارگاه های علمی ویژه و بحث مقالات پژوهشی در موضوعات مختلف با همکاری معاونت پژوهش جهت ارتقای سطح علمی و پژوهشی از دیگر فعالیت های مدرسه است.

حجت الاسلام طلائیان با اشاره به برگزاری کلاس های درسی مدرسه و ارتباط صمیمانه میان اساتید و طلبه ها گفت: جهت جلوگیری از تراکم در کلاس های درسی و استراحت اساتید، کلاس های آموزشی در دو نوبت صبح و بعد از ظهر برگزار می شود و نیز کلاس های مباحثه درسی نیز روزانه برقرار است.

وی با بیان این که در بیشتر مدارس علمیه طلبه های پایه یکم تا ششم مشغول تحصیل هستند، عنوان کرد: این مدرسه نیز طلبه های پایه یکم تا ششم را پذیرا است./9456/303/ب3

ارسال نظرات