۱۸ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۲
کد خبر: ۴۶۰۲۴۱
دبیر کل اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های اسلامی مطرح کرد؛

استقبال بی‌نظیر مردم از اربعین حسینی و بایکوت خبری رسانه‌های خارجی

دبیر کل اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های اسلامی گفت: طی سال‌های اخیر راهپیمایی اربعین حسینی با استقبال بی‌نظیر زائران مواجه شده است اما رسانه‌های بیگانه تلاش دارند آن را بایکوت خبری کنند.
کریمیان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام علی کریمیان، دبیر کل اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های اسلامی غروب دوشنبه 17 آبان در گردهمایی خبرنگاران و برنامه‌سازان اربعین حسینی که در سالن رضوان بسیج صدا و سیما برگزار شد، گفت: طی سال‌های اخیر راهپیمایی اربعین حسینی با استقبال بی‌نظیر زائران مواجه شده است اما رسانه‌های بیگانه تلاش دارند آن را بایکوت خبری کنند.

وی افزود: اربعین بزرگترین اجتماع بشری و در نوع خود منحصر به فرد است که بر اساس انسانیت، اخلاق و ایمان برگزار می‌شود، بنابراین برای جهانی شدن آن باید رسانه‌ها با قدرت و تلاش مضاعف وارد صحنه شوند.

حجت‌الاسلام کریمیان درباره بها دادن به میزبانی عراق، عنوان کرد: با توجه به اینکه ما زائران مهمان عراق هستیم باید قوانین این کشور را رعایت کرده و میزبانی آنان را پذیرفته و بر آن احترام بگذاریم.

دبیر کل اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های اسلامی در پایان گفت: با وجود همه تلاش‌های صورت گرفته هنوز برخی نابسامانی‌ و مشکلات وجود دارد که رسانه‌ها باید آن را به گوش مسؤولان برسانند که برای سال‌های آینده برطرف شود./807/202/ب2

ارسال نظرات