۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۷
کد خبر: ۴۶۰۰۵۲
آیت‌الله مهمان‌نواز:

امنیت ایران مرهون هدایت های بهنگام رهبری است

نماینده خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری گفت: امنیت و عزت امروز ایران اسلامی مرهون هدایتها و ارشادهای درست و بهنگام رهبر معظم انقلاب است.
آیت الله مهمان نواز - دیدار وزیر اطلاعات

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، آیت‌الله حبیب‌الله مهمان‌نواز، نماینده مردم استان خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری، امروز در دیدار با حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمود علوی، وزیر اطلاعات، با قدردانی از تلاشها و فداکاریهای سربازان گمنام امام زمان (عج) برای ایجاد امنیت و آرامش در کشور، افزود: خدمات خالصانه نیروهای وزارت اطلاعات نزد خداوند متعال اجر و قدر ویژه‌ای دارد.

وی با اشاره به اینکه امروز ایران اسلامی در منطقه سراسر آشوب خاورمیانه همانند جزیره امن و مطمئنی است، ادامه داد: این امنیت و آرامش ارزش بسیار زیادی داشته و همه باید قدر آن را بدانیم.

عضو چهار دوره مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: امنیت و عزت امروز ایران اسلامی مرهون هدایتها و ارشادهای درست و بهنگام رهبر معظم انقلاب و فداکاری و تلاش نیروهای امنیتی، اطلاعاتی، نظامی و انتظامی است.

آیت‌الله مهمان‌نواز خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب فردی باصلابت و محکم بوده که در همه دورانهای قبل و بعد از انقلاب اسلامی ذره‌ای از مواضع اسلامی خود دست برنداشته‌اند و همین استحکام و صلابت زمینه امنیت، قدرت و عزت ایران اسلامی را فراهم کرده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمود علوی، وزیر اطلاعات هم در این دیدار، از آیت‌الله مهمان‌نواز خواست تا برای موفقیت مجموعه وزارت اطلاعات دعا کند؛ زیرا به گفته او همه مسؤولان کشور نیازمند دعای عالمان هستند.

وی تصریح کرد: مدیران و مسؤولان جامعه باید نظرات ارشادی و دغدغه‌های علمای دینی را در امور مختلف کشور به کار گیرند.

گفتنی است، حجت‌الاسلام والمسلمین علوی، وزیر اطلاعات صبح امروز در دومین سفر خود به استان خراسان شمالی از زمان مسؤولیت، وارد بجنورد، مرکز این استان شد و از سوی مسؤولان سیاسی، امنیتی و انتظامی و همچنین شماری از مدیران اجرایی استان مورد استقبال قرار گرفت.

دیدار با نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری، دیدار و گفت‌وگو با نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد، دیدار با خانواده شهدا و همچنین حضور در نشست شورای اداری استان ازجمله برنامه‌های سفر دوروزه وزیر اطلاعات به خراسان شمالی است./202/9314/ب1

ارسال نظرات