۱۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۱
کد خبر: ۴۵۹۴۴۵

برگزاری سومین همایش بین المللی مدیریت رسانه در فرهنگسرای رسانه

مدیرآفرینش و اجرای سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران و سرپرست فرهنگسرای رسانه و شبکه های اجتماعی، گفت: سومین همایش بین المللی مدیریت رسانه، 15 آبان در این فرهنگسرا برگزار می شود.
رسانه

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی، بهزاد تیمورپور افزود: فرهنگسرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی به عنوان یکی از فرهنگسراهای تخصصی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در حوزه فرهنگ و رسانه و به عنوان پاتوقی برای اهالی رسانه، استادان دانشگاه و نشست‌های علمی در این باره، شنبه 15 آبان از ساعت 8 تا 17، میزبان مراسم افتتاحیه، اختتامیه و کارگاه های تخصصی سومین همایش بین المللی مدیریت رسانه است.

مدیر آفرینش و اجرای سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران، اظهار داشت: این همایش با حضور استادان، صاحب‌نظران و اهالي رسانه‌هاي مكتوب، تصويري، مجازي، مديران باسابقه مطبوعات و مدیران و فعالان رسانه‌ای از کشورهای ايتاليا، تونس، روسيه، آذربایجان و هند، ازجمله افلاطون آماشوف نماینده مجلس ملی و رئیس شورای مطبوعات جمهوری آذربایجان برگزار می‌شود.

سرپرست فرهنگسرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی، تصریح کرد: همچنین استادان برجسته‌ای همچون دکتر باقر ساروخانی با موضوع «کودک و رسانه» در این همایش سخنرانی خواهند کرد.  

تیمورپور یادآور شد: سومین همایش بین المللی مدیریت رسانه به منظور تعامل دانشگاه‌ها و سازمان‌های رسانه‌ای، همايش بين‌المللي مديريت رسانه با شعار «رسانه ها و مخاطب» برگزار می‌شود.

افراد ثبت نام کننده، جهت حضور در این همایش، می‌توانند به فرهنگسرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی به نشانی خیابان پاسداران، خیابان گل نبی، خیابان ناطق نوری، میدان قبا مراجعه کنند./102/816/ب1

ارسال نظرات