۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۰
کد خبر: ۴۵۹۰۵۷
با حضور رحیم پور ازغدی؛

«همایش استکبار ستیزی از منظر قرآن و حدیث» برگزار شد

همایش استکبار ستیزی از منظر قرآن و حدیث با حضور 200 نفر از روحانیان، طلاب و اساتید حوزه علمیه خراسان رضوی در محل تالار شیخ طبرسی بنیاد پژوهش های اسلامی آستان قدس رضوی برگزار شد.
همایش استکبار ستیزی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، «همایش استکبار ستیزی از منظر قرآن و حدیث» صبح امروز با حضور 200 نفر از روحانیان، طلاب و اساتید حوزه علمیه خراسان رضوی در محل تالار شیخ طبرسی بنیاد پژوهش های اسلامی آستان قدس رضوی برگزار شد.

حجت الاسلام محسن مقدادی نویسنده کتاب «آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند» در ابتدای این همایش با بیان اینکه تهاجم سیاسی آمریکا علیه ایران از ابتدای انقلاب تا به امروزه بوده است، به ارائه گزارشی از این کتاب پرداخت و اظهار داشت: در این کتاب جنایتهای آمریکا اعم از تهاجم های سیاسی، امنیتی، نظامی، اقتصادی و فرهنگی بیان شده است.

همچنین حجت الاسلام محمد علی خیر آبادی، مسؤول اداره سیاسی حوزه علمیه خراسان رضوی در ادامه با تاکید اهمیت حفظ و گسترش روحیه استکبار ستیزی در میان طلاب و روحانیان، اظهار داشت: استکبار ستیزی از اصول آموزشی قرآن و احادیث است که انقلاب اسلامی با تکیه بر این اصول به پیروزی رسید.

خاطر نشان می شود؛ سخنرانی رحیم پور ازغدی و میزگرد تخصصی با حضور حجت الاسلام شریعتی تبار مدیر بنیاد پژوهش های آستان قدس رضوی و حجت الاسلام نوایی از دیگر برنامه های این همایش یک روزه بود که برگزار شد./203/859/ب1

ارسال نظرات