۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۲
کد خبر: ۴۵۸۹۴۷
آیت الله عالمی:

برجام چه کاری را برای کشور تسهیل کرد

نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر این که استکبارستیزی به معنای جنگیدن با دنیا نیست،گفت: این که بگویند که اگر مبارزه با ظالم کنیم مبارزه با دنیا است تعبیری غلط به شمار می رود.
آیت الله عالمی

آیت الله حسن عالمی نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با تأکید بر لزوم تداوم مبارزه با استکبارجهانی به ویژه آمریکا گفت: هر اندازه آقایی و عزت کشور را دوست داریم باید با استکبار جهانی مقابله کنیم.

وی با تأکید بر این که استکبارستیزی اصلی قرآنی به شمار می رود، افزود: استکبار جهانی می خواهد کشور و عزت ملی ما را تاراج کرده و منافع کشور را از بین ببرد، ما هر اندازه به کشور و عزت خود باور داریم باید در مبارزه و مقاومت مصمم باشیم.

نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به ادعای افرادی که مطرح می کنند مشکلات کشور به دلیل استکبار ستیزی است، اظهار داشت: هرجا که عقب نشینی شد ما گره گشایی از سوی دشمن مشاهده نکردیم.

وی ادامه داد: نمونه این مسأله جریان برجام است، برجام چه کاری را برای کشور ما تسهیل کرد، برجام چقدر توانست که حقوق متقابل را تأمین و تضمین کند، ما می بینیم که تعهداتی که استکباری ها دادند عمل نمی کنند.

آیت الله عالمی با بیان این که مذاکره با دشمنان و استکبار جهانی مثمر ثمر نیست، ابراز داشت: کوتاه آمدن و صرف نظر کردن از مبارزه نادرست است و فایده ای ندارد، باید با استکبار جهانی تا زمانی که سر جایشان بنشینند مبارزه شود.

وی عنوان کرد: باید ببینند که نمی توانند نظرات خود را اعمال کنند و به خواسته های خود برسند و بدانند که درگیر شدن با ایران برای آنها هزینه سنگین دارد آن زمان است که خسته می شوند ما به اهداف خود می رسیم.

نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر این که استکبارستیزی به معنای جنگیدن با دنیا نیست، خاطرنشان کرد: درگیر بودن با آمریکای متجاوز، تبهکار و ظالم جنگ با دنیا نیست، دنیا که فقط ایالات متحده نیست.

وی اضافه کرد: در دنیا غیر از ایالات متحده بیش از 150 کشور حضور دارد، این که بگویند که اگر مبارزه با ظالم کنیم مبارزه با دنیا است تعبیری غلط به شمار می رود، ما می توانیم با ظالم مبارزه کنیم و با غیر ظالم هم ارتباط متقابل و عادلانه داشته باشیم و این دو بایکدیگر منافاتی ندارد، طرح اینگونه مسائل مغالطه است./1323/ت302/ج

ارسال نظرات