۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۲
کد خبر: ۴۵۸۵۵۲
آیت الله موسوی جزایری:

مدرسه مجازی فقه جعفری فرصتی مناسب برای طلاب شاغل است

آیت الله موسوی جزایری مدرسه مجازی فقه جعفری را فرصتی مناسب برای طلاب شاغل به ویژه در شهرستان ها دانست که می تواند تمامی مزایای حضور در درس خارج را برای آنها در برداشته باشد.
نخستین نشست اساتید مدرسه علمیه مجازی فقه جعفری خوزستان نخستین نشست اساتید مدرسه علمیه مجازی فقه جعفری خوزستان نخستین نشست اساتید مدرسه علمیه مجازی فقه جعفری خوزستان نخستین نشست اساتید مدرسه علمیه مجازی فقه جعفری خوزستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، نخستین نشست اساتید مدرسه علمیه مجازی فقه جعفری با حضور آیت الله موسوی جزایری، ظهر امروز و در راستای ایجاد هماهنگی میان شهرستان های گوناگون و اساتید این مدرسه در بیت نماینده ولی فقیه در استان خوزستان برگزار شد.

در آغاز این نشست حجت الاسلام محمد افضلی، مدیر مدرسه علمیه مجازی فقه جعفری، گزارشی کامل از فعالیت های مدرسه ارائه داد و در ادامه آیت الله موسوی جزایری، زعیم حوزه علمیه خوزستان ضمن تشکر از فعالیت های مدیریت، کادر و اساتید این مدرسه از برگزاری این نشست ابراز خرسندی کرده و استمرار این گونه نشست ها را خواستار شد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با تأکید بیشتر بر ضرورت اهتمام به فعالیت های پژوهشی توجه هر چه بیشتر اساتید به این فعالیت ها و مقاله نویسی و تشویق طلبه ها در این باره را متذکر شد.

زعیم حوزه علمیه خوزستان با دعوت از همه فضلا و اساتید برای اختصاص دوره زمانی بیشتر برای فعالیت های پژوهشی، تشویق طلبه ها در اهتمام به پژوهش و بررسی مقالات خاطرنشان کرد: اساتید و طلاب مدرسه مجازی فقه جعفری مدرسه به نوشتن مقاله در موضوعات درسی مطرح شده درس خارج به شیوه اجتهادی توجه داشته باشند.

آیت الله موسوی جزایری مدرسه مجازی فقه جعفری را فرصتی مناسب برای طلاب شاغل به ویژه در شهرستان ها دانست که می تواند تمامی مزایای حضور در درس خارج را برای ایشان در برداشته باشد.

در این نشست که اساتید هیأت علمی نشریه فقه جعفری، اساتید مشاور تخصصی درس خارج مجازی شهرستان ها و اهواز و نیز برخی مدیران مدارس علمیه حضور داشتند، گفت: اساتید، عضو هیأت علمی نشریه علمی تخصصی فقه جعفری و اساتید مشاورشهرستان ها هر کدام در حدود 5 تا 10 دقیقه به بیان نظرات و پیشنهادات خود در زمینه گسترش فعالیت های علمی و پژوهشی این مدرسه پرداختند./202/9456/ب1

ارسال نظرات