۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۱
کد خبر: ۴۵۸۳۶۴
حجت الاسلام جلالی:

کلید حل بحران منطقه دست ایران است

حجت الاسلام جلالی با بین این که انقلاب اسلامی نقش اساس در تضعیف آمریکا در منطقه داشت، گفت: بیدار اسلامی که جمهوری اسلامی ایران در منطقه ایجاد کرد به همه جهانیان فهماند که کشور آمریکا، دشمن همه جهان بوده و برای هیچ کشوری دلسوزی نداره و فقط به فکر منافع خود است.
حجت الاسلام حسین جلالی

حجت الاسلام حسین جلالی رییس دفتر آیت الله مصباح در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، با بیان این که انقلاب اسلامی سبب شد که آمریکا در جهان تحقیر شود، افزود: بیداری اسلامی که کشور ایران در منطقه ایجاد کرد به همه جهانیان فهماند که کشور آمریکا، دشمن همه جهان بوده و برای هیچ کشوری دلسوزی نداره و فقط به فکر منافع خود است.

حجت الاسلام جلالی با توجه به این که انقلاب اسلامی سبب شکسته شدن ابهت آمریکا شد، اظهار داشت: آمریکا برای این که انقلاب اسلامی را از بین ببرد و کشورهای دیگر فکر نکنند که امریکا شکست خورده، تصمیم گرفت منطقه غرب آسیا را نا امن کند و بعد بگوید من فقط می توانم با قدرت خود امنیت و صلح را در جهان ایجاد کنم.

وی ابراز داشت: دولت آمریکا برای این که همپیمانان خود را در منطقه همچون رژیم غاصب اسرائیل و عربستان را از دست ندهد، داعش را علم کرد تا به همپیمانان خود بفهماند که من با ایران همیشه مخالف بودم.

حجت الاسلام جلالی با اشاره به این که آمریکا با دلارهای عربستان داعش را در منطقه ایجاد کرد، خاطرنشان کرد: دشمن فهمید که برای از بین بردن ایران اول باید کشورهای لبنان و سوریه را مهار کند بعد به ایران حمله کند که با توکل به خدا دشمن تا حالا شکست خورده و شکست می خورد.

وی ادامه داد: آمریکا برای این که رابطه ایران با حزب الله را قطع کند، فهمید که به سوریه حمله کند تا پل ارتباطی این دو کشور را از بین ببرد که کشور ایران با این که از مرزهای سوریه دور است اما هنوز به لبنان و سوریه کمک می کند.

پیام مردم ایران به دشمن

حجت الاسلام جلالی با بیان این که بیش از پنج سال است که آمریکا و همپیمانان خود در منطقه با سوریه و عراق در حال جنگ هستند، خاطرنشان کرد: با کمک های ایران به سوریه و عراق، پایه های آمریکا در منطقه سست شده و با یاری خدا باید از منطقه خداحافظی کند.

وی اظهار داشت: پیام مهم ایران به همه کشورهای غربی این است که با وجود دور بودن سوریه از ایران و شکست خوردن داعش در منطقه باید دشمن بداند به طریق اولی باید فکر حمله به ایران را از ذهن خود بیرون کند.

این فعال سیاسی با بیان این که دشمن فکر حمله به ایران را از ذهن خود خارج کند، یادآور شد: کشور ایران افزون بر این که در منطقه سست نشده بلکه روز به روز کشور ایران در حال پیشرفت است.

رییس دفتر آیت الله مصباح با اشاره به این که کلید حل منطقه در دست ایران قرار دارد، اظهار داشت: ایران اراده کرد و کشورهای سوریه و لبنان و عراق پیرز شدند؛ ایران نگذاشت بشار اسد از بین برود.

وی ادامه داد: دشمن کور خوانده که مردم ایران را از طریق فضاهای مجازی از بین ببرد زیرا مردم ایران این قدر بصیرت دارند که با وسایلی همچون شبکه های اجتماعی فریب دشمن را بخورند.

 حرف اول سوریه را مردم این کشور می زنند

حجت الاسلام جلالی با توجه به این که حرف اول سوریه را مردم این کشور می زنند، اظهارداشت: روسیه در منطقه خاورمیانه فهمید که اگر در کنار ایران باشد، دوباره می تواند قدرت خود را در جهان بیشتر کند به همین سبب بود که در کنار ایران با تروریسم در حال جنگ است.

وی تأکید کرد: زمانی که ائتلاف هایی در منطقه با همکاری ایران و روسیه ایجاد شد دیگر جهان از ابرقدرتی همچون آمریکا نترسید زیرا کشور ایران به همه فهماند که آمریکا کشوری شکست خورده است.

وی در پایان گفت: مردم بدانند که آمریکا به زودی با یاری خدا از منطقه فرار می کند و آرامش به منطقه برمی گردد./9707/ت302/ج

ارسال نظرات