۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۳
کد خبر: ۴۵۸۱۲۰
مسؤول سازمان بسیج دانش‌آموزی آذربایجان‌شرقی:

هدف سازمان بسیج دانش آموزی کادرسازی و تربیت نسل جوان انقلابی است

فرشباف با بیان اینکه مسؤولان نظام در حقیقت از میان نسل جوان و همین دانش آموزان هستند، گفت: از جمله اهداف بسیج دانش آموزی کادرسازی از میان نسل جوان متعهد است.
بسیج دانش آموزی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، وحید فرشباف، مسؤول سازمان بسیج دانش‌آموزی آذربایجان‌شرقی پیش از ظهر امروز در مراسم دیدار دانش‌آموزان بسیجی با نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه دانش آموزان آینده سازان کشور هستند، اظهار داشت: مسؤولان نظام در حقیقت از میان نسل جوان و همین دانش آموزان هستند.

وی با تأکید بر تربیت انقلابی و متعهدانه دانش آموزان و نسل جوان کشور، ابراز داشت: طرح یاوران ولایت و اعزام دانش آموزان به اردوهای راهیان نور از برنامه های فاخر و زیبایی است که در جهت تربیت انقلابی و ارزشی نسل جوان و نوجوان کشور برنامه ریزی و اجرا شده است.

مسؤول سازمان بسیج دانش‌آموزی آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه طرح یاوران ولایت با هدف کادرسازی و تربیت متعهدانه نسل جوان مورد تأکید سازمان بسیج دانش آموزی است، ادامه داد: از جمله اهداف بسیج دانش آموزی کادرسازی از میان نسل جوان متعهد است که بسیار مورد تأکید این سازمان بوده و خواهد بود.

وی هدف از تشکیل بسیج دانش آموزی را توسعه و تعمیق تفکر بسیجی در عمق وجود نسل جوان  دانست و تصریح کرد: در این راستا سازمان بسیج دانش آموزی مسؤولیتهای خود را انجام می‌‌دهد و تلاش دارد تا نسل جوان متعهد،‌ انقلابی و ولایت مدار متخصص را تربیت و تقدیم انقلاب کند.

فرشباف با اشاره به وجود ۱۲۵۰ شهید دانش آموز در آذربایجان شرقی، ادامه داد: طرح اعزام دانش‌آموزان به اردوی راهیان نور از مهرماه آغاز شده است و در سال جاری شاهد بازدید ۴۵ هزار نفر از مناطق عملیاتی بودیم، راهیان نور در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در میان دانش آموزان بسیجی بسیار مؤثر است.

وی با اشاره به اعزام ۹ هزار و ۱۰۰ نفر در تابستان سال جاری به مناطق محروم و دور افتاده کشور در قالب طرح هجرت، خاطرنشان کرد: دانش آموزان بسیحی با اعزام به این مناطق خدمات عمرانی و فرهنگی ارزنده ای را به مردم این مناطق ارائه کردند، طرح هجرت از جمله طرحهایی است که تقویت کننده روحیه ایثار در نسل جوان است.

مسؤول سازمان بسیج دانش‌آموزی آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه آذربایجان شرقی از استانهای برتر علمی کشور است، ادامه داد: در بخش علمی ۱۰ هزار نفر عضو طرح آیه‌های تمدن هستند و برگزاری نشستهای هم اندیشی، مشارکت در اردوهای دفاعی، ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در قالب طرح «ما زنده‌ایم» و المپیادهای ورزشی را در برنامه‌های خود داریم.

وی در پایان با بیان اینکه دانش آموز انقلابی ادامه دهنده راه قاسم بن الحسن(ع) و شهید فهمیده‌ها هستند، خاطرنشان کرد: دانش آموزان بسیجی و انقلابی همیشه در راه دفاع از ولایت کمر همت بسته و همچون دوران مقدس آماده‌‌اند به تکلیف انقلابی خود عمل کنند./۸۵۴/202/ب2

ارسال نظرات