۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۵
کد خبر: ۴۵۸۱۰۸
از سوی حجت‌الاسلام والمسلمین الهی خراسانی؛

درس خارج امر به معروف و نهی از منکر برگزار می شود

درس خارج فقه با موضوع امر به معروف و نهی از منکر (با رویکردی تربیتی و حکومتی) از سوی حجت‌الاسلام والمسلمین الهی خراسانی در مدرسه علمیه آیت الله خویی مشهد برگزار می شود.
الهی خراسانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، درس خارج فقه با موضوع امر به معروف و نهی از منکر (با رویکردی تربیتی و حکومتی) از سوی حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی الهی خراسانی از یکشنبه 9 آبان ماه در مدرسه آیت الله خویی مشهد برگزار می شود.

بر اساس این گزارش؛ درس خارج اصول فقه از ابتدای علم اصول ساعت 9:30 صبح و درس خارج فقه با موضوع امر به معروف و نهی از منکر ساعت 10:30 صبح در محل فاز 2 این مدرسه و در مدرس شماره 14 برگزار می شود.

حجت‌‌الاسلام والمسلمین مجتبی الهی‌خراسانی در سال ۱۳۵۰ در مشهد مقدس متولد شد. وی پس از اخذ کارشناسی فقه و مبانی حقوق اسلامی از دانشکده الهیات و معارف اسلامی دانشگاه فردوسی مشهد، در دروس حوزه متمرکز شد و سطوح مختلف حوزه را پشت سر گذاشت.

وی دروس خارج فقه و اصول را در محضر اساتید مرحوم آیت‌الله میرزا علی فلسفی، سید حسن مرتضوی و شیخ مهدی مروارید فرا گرفت و مطالعات تخصصی خود را در عرصه مباحث نوین اصول فقه، کلام و ادیان، علوم حدیث، تاریخ فرهنگ و علوم اسلامی، زبان و فرهنگ معاصر عرب تکمیل نمود و به تدریس فقه و اصول، کلام و فرق و مذاهب، علوم عقلی، روش تحقیق و تاریخ و مأخذشناسی پرداخت.

حجت‌الاسلام والمسلمین الهی‌خراسانی افزون بر تدریس سطوح عالی حوزه، مدیر گروه آموزشی فقه و مبانی اجتهاد دفتر تبلیغات اسلامی خراسان، طراح و موسس رشته آموزشی فقه مقارن، عضو کمیسیون آموزش شورای برنامه ریزی حوزه علمیه خراسان، عضو در شورای برنامه ریزی تفسیر حوزه و عضو شورای نظارت بر نشر کتاب استان، را در کارنامه خود دارد./101/859/ب1

ارسال نظرات