۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۸
کد خبر: ۴۵۷۵۰۵
حجت الاسلام میرلوحی:

دشمنی با شیعیان در خون آل سعود است/ نباید هتک حرمت به عتبه سامرا فراموش شود

حجت الاسلام میرلوحی گفت: به واسطه شجره ملعونه آل سعود هر جنایتی در دنیا برای شیعیان اتفاق می افتد در آن رد پول های کثیف نفتی وهابیت به چشم می خورد.
حجت الاسلام میرلوحی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، حجت الاسلام سید مصطفی میرلوحی، عضو هیأت امنای دانشگاه امام صادق(ع) شب گذشته در مراسم عزاداری در دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان با اشاره به جایگاه تبری در اسلام، اظهار داشت: باید مصیبت انفجار در حرم امامین عسکریین فراموش نشود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: به واسطه شجره ملعونه آل سعود هر جنایتی در دنیا برای شیعیان اتفاق می افتد رد پول های کثیف نفتی وهابیت به چشم می خورد.

حجت الاسلام میرلوحی ابراز داشت: شکی در خباثت وهابیت وجود ندارد، چنان که رهبری معظم انقلاب در دیدار با خانواده شهدای مدافع حرم فرمودند که فرزندان و همسران شما که در دفاع از حرم شهید شده اند از اولیای الهی هستند.

وی با اشاره به جایگاه مدافعان حرم در امنیت کشور، یادآور شد: مدافعان حرم کسانی هستند که با ذکر لبیک یا زینب(س) از همسران و فرزندان خویش می گذرند و در یک کشور غریب از ناموس آل الله حراست و پاسداری می کنند.

عضو هیأت امنای دانشگاه امام صادق(ع)، گفت: اگر مدافعان حرم ولی خدا نباشند چه کسی ولی الله است، رهبری فرمود در روز محشر که اولیا مبتلا هستند و هر کس به دنبال یافتن جای پایی برای خود است فرزندان شما پروازکنان به سوی بهشت می روند.

حجت الاسلام میرلوحی اظهار داشت: دشمنی با اهل بیت(ع) و دوستداران آنها در خون آل سعود است و زمانی که بقیع را تخریب کردند غیرت مسلمانان مصری سبب شد که از تخریب قبه الخضرا منصرف شوند./979/202ب2

 

 

ارسال نظرات