۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۵
کد خبر: ۴۵۷۴۱۳
فرمانده سپاه عاشورا:

مردم صاحبان اصلی انقلاب اسلامی هستند

سردار کریمیان گفت: اگر مسؤولان خود را جدا از مردم بدانند؛ قطعا درجه اعتقاد و رضایت مردم نسبت به نظام اسلامی کاسته خواهد شد.
سردار کریمیان، فرمانده سپاه عاشورا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، سردار غلام عسگر کریمیان، فرمانده سپاه عاشورای آذربایجان شرقی امروز در همایش فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج ادارات با بیان این‌که ابعاد جنگ نرم و فرهنگی دشمنان به مراتب گسترده‌تر از جنگ نظامی است، اظهار داشت: بودجه سایبری آمریکا بیش از هزینه های نظامی این کشور است.

وی با بیان این‌که غرب به دنبال اعمال سیاست‌های خصمانه خود در ممالک اسلامی بدون حضور نظامی است، خاطرنشان کرد: بودجه فضای سایبری کشور آمریکا در سال گذشته حدود ۳ هزار میلیارد دلار بود اما بودجه‌ای که برای هزینه‌های نظامی اختصاص داده بودند، بالغ بر ۲۵۰۰ میلیارد دلار بود.

سردار کریمیان با بیان این‌که هنوز عده‌ای به اهمیت حضور فعال و قدرتمندانه در فضای مجازی اعتقاد ندارند، گفت: اهمیت بالای فضای سایبری و مقابله با جنگ نرم دشمنان به قدری بالاست، که رهبر معظم انقلاب اسلامی بارها بر تقویت جبهه داخلی در حوزه فضای مجازی تأکید داشته اند.

فرمانده سپاه عاشورا در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این‌که باید پدافند غیرعامل به عنوان یک فرهنگ و باور در میان اقشار مختلف مردم نهادینه شود، اظهار داشت: یکی از عوامل اصلی اعتماد و اعتقاد مردم به نظام، مردم‌داری مسؤولان است که می‌تواند همچون یک حرکت پدافند غیرعاملی عمل کند.

وی با بیان این‌که در حوزه پدافند غیرعامل نیازمند مدیریت و روحیه جهادی بالا همچون سایر حوزه ها هستیم، گفت: این نوع مدیریت همواره در شرایط بحرانی نتیجه‌بخش بوده است، اگر مسؤولان خود را جدا از مردم بدانند؛ قطعا درجه اعتقاد و رضایت مردم نسبت به نظام اسلامی کاسته خواهد شد.

سردار کریمیان با تأکید بر این‌که مردم صاحبان اصلی انقلاب و البته ولی نعمت مسؤولان نظام محسوب می شوند، تصریح کرد: متأسفانه برخی رفتارها، گفتارها و اقدامات مدیران و مسؤولان دولتی و غیر دولتی موجب بدنام شدن انقلاب و نظام می شود، نباید با برخی بی‌تدبیری‌ها مردم را نسبت به انقلاب بدبین کنیم./935/202/ب2

 

ارسال نظرات