۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۵
کد خبر: ۴۵۷۲۳۷
امام جمعه لالی:

صهیونیست ها تعیین کننده رییس جمهور آمریکا هستند

امام جمعه لالی با اشاره به صوری بودن انتخابات آمریکا و عدم انتخاب آزادانه از سوی مردم این کشور، صهیونیست ها را تعیین کننده رییس جمهور آمریکا دانست.
انتخابات آمریکا

حجت الاسلام سید حسین علوی اصل، امام جمعه لالی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری در آمریکا، گفت: حضور دو نامزد از دو حزب خاص در این انتخابات برخلاف ادعاهای آمریکا درباره ایجاد دموکراسی برای کشورهای منطقه است.

امام جمعه لالی با بیان این که در کشورهای منطقه به ویژه جمهوری اسلامی ایران شاهد حضور نامزدهای فراوانی برای تصدی مقام ریاست جمهوری هستیم، افزود: کشور مدعی کدخدایی هم اکنون دو نامزدی را که از جنبه های اخلاقی بسیار تنزل یافته اند برای تصدی مقام ریاست جمهوری معرفی کرده است.

رییس شورای فرهنگ عمومی لالی حضور تنها دو نامزد در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را نشان از عدم تنوع احزاب سیاسی و در مغایرت کامل با ادعاهای آمریکا مبنی بر ضرورت آزادی های سیاسی برشمرد.

حجت الاسلام علوی اصل با اشاره به این که حضور تنها دو نامزد در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا با ادعاهای مطرح شده مبنی بر وجود آزادی و دموکراسی در این کشور مغایرت دارد، اظهار داشت: مردم آمریکا در انتخابات علی رغم ادعای دموکراسی آمریکایی، با جود دو نامزد انتخاباتی هر گز حق انتخاب ندارند و باید توجه داشت که نامزدهای انتخاباتی همیشه از میان ثروتمندان و حامیان رژیم صهیونیستی انتخاب می شوند.

وی در ادامه سخنان خود به ادعاهای مطرح شده از سوی ترامپ درباره احتمال تقلب در انتخابات در صورت پیروزی هیلاری کلینتون اشاره و گفت: این ادعا افزون بر احتمال تقلب همیشگی در انتخابات آمریکا، ارائه نقشه راه به دیگر نامزدهای انتخاباتی طرفدار آمریکا در سایر کشورها به ویژه در جمهوری اسلامی ایران مبنی بر قلمداد کردن تقلب در صورت عدم پیروزی در انتخابات است.

امام جمعه لالی در پایان چنین اظهارنظرهایی را زمینه ساز فتنه های جدید برشمرد و افزود: انتخابات در آمریکا صوری و خلاف واقع و صهیونیست ها و ثروتشان تعیین کننده رییس جمهور آمریکا هستند./9456/302/ب2

ارسال نظرات