۰۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۸
کد خبر: ۴۵۶۹۴۹
جانشین سپاه امیرالمومنین ایلام:

سپاه امیرالمومنین ایلام برای اسکان ۱۰ هزار زائر اربعین آمادگی کامل دارد

جانشین سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام گفت: بیش از ۲۴ چادر بزرگ ۲۴۰ متری در این اردوگاه برپا شد که ۵۰ سرویس بهداشتی، ۱۰ سرویس حمام، لباس شویی و امکانات گرمایشی نیز در این مکان تعبیه شده بود.
اربعین

به گزارش خبرگزاری رسا در ایلام، سرهنگ عبدالصاحب طهماسبی، جانشین فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) ایلام، امروز در گفتگو با رسانه ها اظهار داشت: پارسال یک اردوگاه با ظرفیت ۷ تا ۱۰ هزار نفر در پایانه مرزی مهران ایجاد شد که در شرایط اضطراری همچون بارش باران تا ۲۰ هزار نفر نیز در این اردوگاه اسکان داده شدند.

وی افزود: بیش از ۲۴ چادر بزرگ ۲۴۰ متری در این اردوگاه برپا شد که ۵۰ چشمه دستشویی، ۱۰ سرویس حمام، لباس شویی و امکانات گرمایشی نیز در این مکان تعبیه شده بود.

جانشین سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام تاکید کرد: دو اردوگاه به ظرفیت هر یک ۵ هزار نفر نیز برای امسال در دست اقدام است که این اردوگاه ها در مدخل ورودی پایانه و دیگری در داخل خود پایانه است.

طهماسبی یادآور شد: این اردوگاه ها دارای بیش از ۱۰۰ چادر ۱۲ نفره همراه با امکانات رفاهی و بهداشتی است و در صورت نیاز ۲۵ چادر ۲۴۰ متری برای اسکان زائران نیز دایر می شود.

وی اضافه کرد: تفاوت این اردوگاه ها با سال گذشته در این است مکانی که این اردوگاه ها در آن برپا می شوند دارای فضای اضافی است که در صورت لزوم و در مواقع اضطرار می توان با برپایی چادر به ظرفیت اردوگاه ها افزود./879/102/ب3

 

ارسال نظرات