۳۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۶
کد خبر: ۴۵۶۶۲۳
مسؤول دبیرخانه کانون های مساجد خراسان جنوبی خبر داد؛

رقابت 428 نفر در مسابقات قرآنی مدهامتان خراسان جنوبی

مسؤول دبیرخانه کانون های مساجد خراسان جنوبی گفت: در مسابقات قرآنی مدهامتان 428 نفر از اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد شرکت کرد‌ند.
سبزه کار

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام ابراهیم سبزه‌کار، مسؤول دبیرخانه کانون های مساجد خراسان جنوبی عصر امروز در حاشیه اختتامیه مسابقات قرآنی مدهامتان خراسان جنوبی اظهار داشت: مسابقات قرآنی مدهامتان امروز در رشته‌های مختلف اذان، ترتیل، قرائت، حفظ کل، حفظ 20 جزء قرآن، نهج‌البلاغه، صحت حمد و اذکار نماز در بیرجند برگزار شد.

وی گفت: برادران در رشته‌های اذان، ترتیل، قرائت، حفظ کل، حفظ 20 جزء، تفسیر مفاهیم قرآن، نهج‌البلاغه و صحت حمد و سوره و اذکار نماز و خواهران در رشته‌های قرائت، حفظ کل مفاهیم قرآن، نهج‌البلاغه، صحت حمد و سوره و اذکار نماز با هم به رقابت پرداختند.

مسؤول دبیرخانه کانون های مساجد خراسان جنوبی با بیان اینکه در مسابقات قرآنی مدهامتان 428 نفر از اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد شرکت کرد‌ند، افزود: از این تعداد 30 نفر در رشته‌ اذان، 44 نفر در ترتیل، 59 نفر در تفسیر، 16 نفر حفظ، 159 نفر در رشته صحت حمد و سوره و اذکار نماز، 55 نفر قرائت و 65 نفر در رشته مفاهیم قرآن و نهج‌البلاغه شرکت کردند.

حجت الاسلام سبز‌ه‌کار تصریح کرد: حضور پرنشاط اعضای کانون‌ها در فعالیت‌های قرآنی ملی و بین‌المللی، کشف و شناسایی استعدادهای برتر قرآنی فعال کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد در قالب ایجاد رقابت سالم، شناسایی و ارتقای سطح اطلاعات عمومی و تخصصی جوانان علاقمند به قرآن و فرهنگ غنی اسلام و آشنایی بیشتر مردم و مسؤولان با استعدادها و ظرفیت‌های قرآنی موجود در کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد از جمله اهداف این مسابقات قرآنی مدهامتان در خراسان جنوبی بوده است./202/880/ب1

ارسال نظرات