۲۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۸
کد خبر: ۴۵۶۴۷۴
نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری:

ترور شخصیت‌ها، نور انقلاب را خاموش نمی‌کند

نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: ایدئولوژی انقلاب اسلامی، پشتوانه دینی و الهی دارد، از این رو ترور شخصیتهای انقلابی اگرچه داغ بزرگی است، اما ایدئولوژی اسلامی ما و نور انقلاب را نه تنها خاموش نمی‌کند، بلکه آن را فروزان‌تر می‌سازد.
مولوی سلامی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، مولوی نظیراحمد سلامی، نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری امروز، 29 مهر در چهارمین یادواره شهید حبیب لکزایی که در زاهدان برگزار شد، گفت: تروریستها همواره به دنبال خشونت و کشت و کشتار بوده‌اند تا به این وسیله به اهداف خود برسند، اما باید بدانند که شهادت، ما را قوی‌تر می‌کند.

نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: تا زمانی که مولفه‌هایی همچون وحدت و ایمان در جامعه ما وجود داشته باشد هیچ گزندی به نظام اسلامی نخواهد رسید، از این رو باید بر این دو اصل ایمان و وحدت تأکید داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه شهید و شهادت جایگاه والایی نزد خدا دارد، افزود: جایگاه شهادت آنقدر بالا و ارزشمند است که انبیا نیز تمنای رسیدن به آن را داشتند و در قرآن کریم آمده است آنان که در راه خدا جهاد می‌کنند و به شهادت می‌رسند، مرده مپندارید، آنان زنده هستند و نزد پروردگار خود روزی می‌خورند.

مولوی سلامی اظهار کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی نوری در سرزمین ایران شروع به درخشش کرد و دشمنان ملت ایران برای خاموش کردن این نور تلاش‌های زیادی کردند؛ از این رو شروع به ترور شخصیتهای برجسته انقلابی کردند.

وی ادامه داد:  تروریست‌ها تصور می‌کنند با به شهادت رساندن شخصیتهای بزرگ انقلابی، آنها  حذف می‌شوند، در حالی که نور شهیدان پس از حذف فیزیکی تاثیر بیشتری در جامعه دارد و فضای کشور را نورانی‌تر و درخشنده‌تر می‌کند، زیرا شهید، ماندگار است.

نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: ایدئولوژی انقلاب اسلامی، پشتوانه دینی و الهی دارد، از این رو ترور شخصیتهای انقلابی اگرچه داغ بزرگی است، اما ایدئولوژی اسلامی ما و نور انقلاب را نه تنها خاموش نمی‌کند، بلکه آن را فروزان‌تر می‌سازد./101/831/ب1

ارسال نظرات