۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۳
کد خبر: ۴۵۶۰۳۴
مسؤول دبیرخانه کانون‌های مساجد خراسان جنوبی:

یازدهمین دوره مسابقات قرآنی مدها متان خراسان جنوبی برگزار می‌شود‌

مسؤول دبیرخانه کانون‌های مساجد خراسان جنوبی گفت: یازدهمین دوره مسابقات قرآنی مدها متان ویژه اعضای کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد خراسان جنوبی جمعه ۳۰ مهر ماه جاری در محبان الزهرا(س) بیرجند برگزار می‌شود.
سبزه کار

به گزارش خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام ابراهیم سبزه‌کار، مسؤول دبیرخانه کانون‌های مساجد خراسان جنوبی ظهر امروز  به خبرنگاران رسانه‌های گروهی اظهار داشت: یازدهمین دوره مسابقات قرآنی مدها متان ویژه اعضای کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد خراسان جنوبی جمعه ۳۰ مهر ماه جاری در محبان الزهرا(س) بیرجند برگزار می‌شود.

وی گفت: این مسابقات در رشته‌های قرائت و حفظ کل ویژه برادران و خواهران 18 تا 30 سال در دو بخش استانی و کشوری برگزار می‌شود.

مسؤول دبیرخانه کانون‌های مساجد خراسان جنوبی افزود: حفظ 20 جزء و اذان نیز در رده سنی 18 تا 30 سال ویژه برادران در دو بخش استانی و کشوری و ترتیل ویژه برادران در دو بخش استانی و کشوری و بدون در نظر گرفتن سن برگزار می‌شود.

حجت الاسلام سبزه‌کار اظهار داشت: همچنین در رشته صحت قرائت حمد و سوره و اذکار نماز ویژه رده سنی ۸ تا ۱۵ سال برادران و خواهران در بخش استانی و مفاهیم قرآن و نهج البلاغه در رده سنی ۱۸ تا ۳۰ سال ویژه خواهران و برادران در مرحله استانی برگزار خواهد شد.

وی به شرایط و ضوابط عمومی شرکت کنندگان در جشنواره‌ اشاره کرد و اظهارداشت: تمامی شرکت کنندگان از فعالان قرآنی مساجد بوده و سن آنها بین 18 تا 30 سال است.

به گفته مسؤول دبیرخانه کانون‌های مساجد خراسان جنوبی تمامی شرکت کنندگان صرفاً مجاز به انتخاب یک رشته به جز رشته مفاهیم قرآن و نهج البلاغه هستند.

حجت الاسلام سبزه‌کار از ثبت نام 428 نفر از فعالان کانون‌های مساجد استان در یازدهمین دوره مسابقات قرآنی مدها متان خراسان جنوبی خبر داد و گفت: از این تعداد 304 نفر در رشته‌های شفاهی و مابقی در رشته‌های کتبی تفسیر و مفاهیم قرآن و نهج البلاغه شرکت کرده‌اند.

وی با اشاره به ثبت‌نام 165 نفر در رشته صحت حمد و سوره و اذکار نماز یادآور شد: با توجه به زیاد بودن تعداد شرکت کنندگان در این رشته، آزمون مرحله شهرستانی این بخش به صورت مجزا برگزار و برگزیدگان به مرحله استانی که در 30 مهرماه برگزار می شود، راه یافته‌اند./880/102/ب3

ارسال نظرات