۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۸
کد خبر: ۴۵۵۷۲۴
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر استان فارس:

اُنس با قرآن و مفاهیم آن مصونیت از آسیب های اجتماعی را در پِی دارد

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر فارس گفت: اُنس با قرآن و تدبر در آیات آن نه تنها معنویت دینی را در وجود انسان مستحکم می‌کند بلکه روحیه مقاومت، ایثار و شهادت را در نیروهای مسلح و مدافع کشور سرزنده نگه داشته و تقویت می‌کند.
حجت الاسلام محمد حاجی زاده

به گزارش خبرگزاری رسا در شیراز، حجت‌الاسلام محمد حاجی‌زاده، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر استان فارس امروز، ۲۵ مهر در آیین آغاز مسابقات استانی قرآن کریم سپاه فجر ضمن تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان اباعبدالله‌الحسین(ع) گفت: ماه‌های محرم و صفر و حضور در هیئات مذهبی و عزاداری اباعبدالله الحسین(ع) بهترین فرصت برای آنس با قرآن و سیرۀ اهل بیت(ع) است.

وی با تاکید بر اینکه اُنس با قرآن بهترین روش برای در امان ماندن از آسیب‌های اجتماعی زندگی مُدرن است، افزود: آشنا ساختن کودکان، نوجوانان و جوانان با قرآن و مفاهیم آن و تعمیق فرهنگ زندگی قرآنی در جامعه، سلامت روحی و اجتماعی و کاهش آسیب‌های اخلاقی را در پِی خواهد داشت.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر استان فارس، پیوند همیشگی پاسدار انقلاب اسلامی با قرآن را بسیار مهم دانست و افزود: اُنس با قرآن و تدبر در آیات آن نه تنها معنویت دینی را در وجود انسان مستحکم می‌کند بلکه روحیه مقاومت، ایثار و شهادت را در نیروهای مسلح و مدافع کشور سرزنده نگه داشته و تقویت می‌کند.

وی اظهار کرد: پاسداران جوان و مومن رسالت مهمی در راستای ترویج، حفظ و تقویت فرهنگی قرآنی در نهاد مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر عهده دارند و شرکت در برنامه‌های معنوی و مسابقات قرآنی یکی از راه‌های تحقق این رسالت است.

حجت الاسلام حاجی‌زاده، بُنیان‌های حرکت انقلابی امام حسین(ع)، واقعه کربلا و حماسه عاشورا را برگرفته از آیات و مفاهیم ناب قرآنی دانست و ادامه داد: اهل بیت(ع) همواره بر موضوع آنس با قرآن از جوانب مختلف نظیر قرائت، حفظ و بخصوص تدبر در آیات قرآن تاکید داشته‌اند.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر استان فارس با بیان اینکه راه امام حسین(ع) همچنان ادامه دارد، گفت: امروز مدافعان حرم اهل بیت(ع) و سایر جوانان مؤمن در کشورهای اسلامی با الگوگیری از آموزه‌های قرآن و حماسه عاشورا در مقابل استکبار جهانی ایستادگی می‌کنند./102/919/ب1

ارسال نظرات