۲۲ مهر ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۳
کد خبر: ۴۵۵۲۳۸
کارشناس مسائل سیاسی:

مقاومت تنها راهکار ملت یمن در برابر آل سعود است

کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به خشم و غضب دیرینه آل سعود از ملت یمن تنها راهکار در برابر آل سعود را مقاومت و ایستادگی برشمرد.
یمن

جبار سعیداوی، کارشناس مسائل سیاسی و استاد دانشگاه، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگراری رسا در اهواز، با اشاره به افزایش روزانه جنایت های غیرانسانی و اسلامی عربستان سعودی اظهار داشت: این جنایت های کوردلانه نشان از استیصال، عجز و ناتوانی آل سعود دارد در حالی که باید شاهد عدم وقوع چنین جنایت هایی از مدعیان خدمت به حرمین شریفین باشیم.

کارشناس مسائل سیاسی با بیان کشتار عزاداران یمنی و جنایت های مشابه آبروی بر باد رفته آنها را دوچندان بر باد می دهد، ابراز داشت: انجام چنین جنایت ها و اقداماتی نشان از عدم توفیق و به خاک مالیده شدن پوزه آل سعود از سوی ملت مقاوم یمن است و این رژیم اکنون باید اقرار به عدم رسیدن به اهداف و خاسته های خود در جنگ یمن کند.

این استاد دانشگاه کشتار عزاداران یمنی از سوی آل سعود را در راستای جبران شکست های این رژیم برشمرد و افزود: هم اکنون دشمن آل سعود نه تنها جریان های سیاسی و گروه های مقاومت بلکه خود مردم یمن هستند و بازگرداندن رییس جمهور فراری یمن از سوی آل سعود بهانه ای جنگ علیه ملت یمن است.

سعیدوای خشم و غضب آل سعود از ملت یمن را دیرینه و با سابقه طولانی دانست و خاطرنشان کرد: آل سعود هرگز تحمل ملت اصیل و مقاوم و غنی از فرهنگ اصیل اسلامی را در کنار خود ندارد و از گذشته ها تلاش فراوانی برای تبدیل یمن به حیاط خلوت خود و حضور نظامی داشته است.

وی با بیان این که مقاومت ملت یمن مانع از دستیابی آل سعود به اهداف خود شده است، تصریح کرد: اوضاع کنونی در یمن مانع از رسیدن آل سعود و حضور دائمی آنها در یمن خواهد شد؛ بنابراین به دنبال انتقام از ملت یمن هستند.

این کارشناس سیاسی در پایان خاطرنشان کرد: در چنین روزهایی که اهل بیت(ع) به ویژه حضرت زینب(س) در راستای تبلیغ دین اسلام آزار و اذیت های فراوانی را تحمل کردند مردم یمن نیز با پیروی از این بانو با مقاومت، تحمل و صبر در برابر آل سعود ایستادگی و بدانند که پیروزی متعلق به آنها است./302/9456/ب1

ارسال نظرات