۲۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۹
کد خبر: ۴۵۵۰۷۴
امام جمعه بیرجند:

فرهنگ حسینی راه مقابله با مستکبران است

امام جمعه بیرجند گفت: ما امروز می‌توانیم با فرهنگ حسینی و هیهات مناالذلة کاخ سفید و مستکبران عالم را به زانو درآوریم.
امام جمعه بیرجند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین علی رضایی بیرجندی، امام جمعه بیرجند ظهر امروز در سخنرانی پیش از نماز عاشورا اظهار داشت: قیام امام حسین(ع) در روز عاشوار بر محور تقوا و برای رسیدن بشر به تمدن مورد نظر اسلام و قرآن بوده است.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری در فرمایشات خود فرمودند انقلاب امام حسین(ع) و انقلاب اسلامی ما نشأت گرفته از قرآن و مکتب پیامبر(ص) و بر محور تقوا است، گفت: آن‌هایی که داعیه انقلابی‌گری و دفاع از انقلاب دارند در برابر سخنان و اعمال خود مسؤول هستند.

امام جمعه بیرجند افزود: امروزه تمام اقشار مختلف جهان عشق و ارادت خود را با عناوین مختلف به امام حسین(ع) نشان می‌دهند و این روح حسینی در مقابل کاخ سفید آمریکا و کشور مصر شیوع پیدا کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین رضایی بیرجندی با بیان این‌که اساس بنیان گذاشتن محور تمدن بر مبنای خون پاک امام حسین(ع) تقوا است، تصریح کرد: ما امروز می‌توانیم با فرهنگ حسینی و هیهات مناالذلة کاخ سفید و مستکبران عالم را به زانو درآوریم.

وی با بیان اینکه امام حسین(ع) در دامان پاکان رشد و پرورش پیدا کرد، ادامه داد: اگر مادران جهان نسبت به تربیت فرزندان خود بی توجه باشند یزیدها و شمرها به وجود می‌آیند.

امام جمعه بیرجند خاطرنشان کرد: انقلاب امام حسین(ع) را کوچک نکنیم، برخی‌ها از اسلام رحمانی سخن می‌گویند اما از حکمت خدا سخنی نمی‌گویند، خدا بر اساس حکمت به ما اختیار داد و با اختیار می‌توانیم در مجمع فضائل عدالت، پاکی، شجاعت، ایثار و استقامت و در جبهه امام حسین(ع) قرار بگیریم./202/880/ب1

ارسال نظرات