۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۹
کد خبر: ۴۵۴۴۹۶
معاون آموزش مدرسه علمیه الامام اهواز خبر داد؛

اعمال نظام آموزشی جدید حوزه در مدرسه الامام/ پذیرش 12 طلبه برای سال تحصیلی جدید

معاون آموزش مدرسه علمیه الامام اهواز با اشاره به پذیرش 12 طلبه در سال تحصیلی جدید از اعمال نظام آموزشی جدید در این مدرسه خبر داد.
حوزه علمیه

حجت الاسلام سعید احتشام زاده، معاون آموزش مدرسه علمیه الامام اهواز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به اینکه آغاز سال تحصیلی جدید مدرسه از 13 شهریور آغاز شده است، گفت: در این مدرسه روزانه 39 کلاس درسی با حضور 32 استاد در پایه های 1،2،3،7،8،9،10 برگزار می شود.

معاون آموزش مدرسه علمیه الامام اهواز به برگزاری منظم کلاس ها و حضور مرتب طلاب و اساتید در کلاس های درسی اشاره و اظهار داشت: کلاس های مشاوره و کارگاه های علمی با حضور اساتید متخص در این امر مدرسه همچون سال گذشته با جدیت بیشتری برگزار و پیگیری می شود.

این مقام مسؤول با بیان اینکه در سال تحصیلی جدید 12 طلبه برای پایه اول تحصیلی پذیرش شدند، خاطرنشان کرد: این تعداد از میان حدود 120 متقاضی انتخاب شدند چرا که این مدرسه در پذیرش طلبه شرایطی همچون معدل، تحقیقات محلی ـ مسجدی، مصاحبه های متعدد، برگزاری دوره اختبار را مدنظر قرار می دهد.

حجت الاسلام احتشام زاده با اشاره به اینکه پذیرش در مدرسه الامام از دارندگان مدرک دیپلم به بالا صورت می گیرد، عنوان کرد: تاکنون پذیرش از میان دارندگان مدارک کارشناسی و بالاتر صورت نگرفته است و احتمال پذیرش در سال های آینده وجود دارد اما در سال تحصیلی جدید پذیرش از میان دارندگان مدرک دیپلم صورت گرفت.

وی افزود: در سال جاری نظام آموزشی جدید حوزوی بر طبق مصوبه ابلاغی از قم در پایه اول مدرسه الامام و الغدیر استان برگزار می شود.

معاون آموزش مدرسه علمیه الامام اهواز در پایان برگزاری نشست های هم اندیشی مسؤولان آموزشی استان برای ایجاد وحدت رویه میان مدارس علمیه را خواستار شد./302/9456/ب1

ارسال نظرات