۱۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۰
کد خبر: ۴۵۳۹۱۵
امام جمعه کوهبنان:

وحدت و ولایت مداری مردم خاری در چشم دشمنان اسلام است

امام جمعه کوهبنان با بیان اینکه مردم ایران اسلامی در پرتو رهنمودهای رهبر انقلاب و در سایه وحدت زمینه ذلت و خواری دشمنان را رقم می ‌زنند، گفت: انسجام و وحدت ملی در بین اقشار مختلف مردم و مسؤولان، ولایتمداری و تبعیت از فرامین رهبری خاری به چشم دشمنان اسلام خواهد بود.
امام جمعه کوهبنان

حجت الاسلام عباس جعفری امام جمعه کوهبنان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، اظهار کرد: مقام معظم رهبری در سخنان خود بر موضوع  وحدت بین مسؤولان و مردم تأکید زیادی داشتند و این بحث بسیار کلیدی و اساسی است و این موضوع نیز  مورد تأکید قرآن کریم و اسلام می باشد.

وی بیان کرد: حضرت امام خمینی(ره) نیز مکرر در فرمایشات خود بر مسأله محور قرار دادن وحدت و اساس کار را بر تعاون و همکاری مسؤولان و مردم  تأکید داشتند.

امام جمعه کوهبنان تصریح کرد: قرآن کریم نیز وحدت را برای همه مسلمین قرار داده است، بنابراین همه مسؤولان و خدمت گزاران از اختلاف پرهیز کنند و از مواردی که مورد تشتت مردم و مسؤولان می شود باید دوری کرد.

حجت الاسلام جعفری با بیان اینکه دشمن چشم طمع به نظام مقدس جمهوری دارد، ادامه داد: نظام جمهوری اسلامی یک کشور قدرتمند در زمینه های مختلف علمی، نظامی، سیاسی، اقتصادی به شمار می رود و تاکنون پیشرفت های قابل ملاحظه ای را در این راستا داشته است؛ بنابراین انسجام مردم و مسؤولان در این نظام مقدس ستودنی است.

امام جمعه کوهبنان خاطرنشان کرد: حمایت مردم از فرامین مقام معظم رهبری در مسائل اقتصادی و تولیدات داخلی یک نوع وحدت و انسجام به شمار می رود و دشمن در صدد است تا در وحدت و انسجام این نظام مقدس نفوذ پیدا کند و اختلاف بین مردم و مسؤولان را تشدید کند؛ بنابراین این امر سبب تشدید و نادیده گرفتن خدمات این نظام خواهد شد.

وی در بخش دیگری از سخنانش به فتنه سال 88 اشاره کرد و افزود: حرکت و وحدت مردم در سال 88 خاری به چشم دشمنان اسلام شد و مردم با وحدت و انسجام همیشگی وارد میدان انتخابات شدند و حماسه بزرگی را خلق کردند و اما دشمن نتوانست شاهد این حماسه عظیم ملت ایران شود؛ بنابراین با نفوذ عده ای از افراد این حماسه ملی را تضعیف کرد.

حجت الاسلام جعفری تأکید کرد: مردم به ویژه مسؤولان نظام جمهوری اسلامی ایران باید در مقابل موضع گیری های که سبب اختلاف در جامعه می شود؛ پرهیز کنند و ا جازه ندهند این موضع گیری ها سبب تضعیف بعضی از دستگاهها  با خدمات شایسته آن شود.

امام جمعه کوهبنان یادآور شد: با توجه به خدمتگزاری ها و پیشرفت های خوبی که در جامعه صورت می گیرد؛ اما نقاط ضعفی نیز وجود دارد و اگر این ضعف ها برطرف نشود؛ سبب اختلاف در جامعه خواهد شد و دشمن نیز از این فرصت استفاده کرده تا به اهداف شوم خود دست یابد.

وی با اشاره به اینکه باید فرامین و فرمایشات مقام معظم رهبری را همه مد نظر قرار دهند، عنوان کرد: بنابراین مردم و مسؤولان وحدت را ملاک کار خود قرار دهند، و اما انتقاد سازنده نیز راهگشا خواهد بود و مسأله انتقاد باید در جامعه نهادینه شود و در پی حل معایب و نقاط ضعف خود باشند با توجه به اینکه بعضی از دستگاه ها دارای نقاط ضعف شدید در امور مالی هستند باید این ضعف ها پیگیری شود تا اختلاف در جامعه تشدید نشود.

حجت الاسلام جعفری اضافه کرد: فرمایشات مقام معظم رهبری مهم ترین راه چاره برای حل اختلافات در جامعه است و اگر به فرمایشات ایشان جامه عمل پوشانده نشود دشمن از این راه نفوذ پیدا خواهد کرد و اختلاف را در مردم و مسؤولان تشدید می کند، بنابراین همه باید مراقب باشیم و اجازه نفوذ به دشمن را ندهیم.

امام جمعه کوهبنان در پایان ابراز کرد: انسجام و وحدت ملی در بین اقشار مختلف مردم و مسؤولان، ولایتمداری و تبعیت از فرامین های مقام معظم رهبری خاری به چشم دشمنان اسلام خواهد بود، و مردم ایران اسلامی در پرتو رهنمودهای مقام معظم رهبری و در سایه وحدت زمینه ذلت و خواری دشمنان را رقم می ‌زنند./302/9709/ب1

ارسال نظرات