۱۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۸
کد خبر: ۴۵۳۷۴۹
معاون فرهنگی اجتماعی اوقاف و امور خیریه کرمانشاه:

همایش بزرگ شیرخوارگان حسینی در کرمانشاه برگزار می‌‌شود

همایش بزرگ شیرخوارگان حسینی به‌ یاد حضرت علی اصغر(ع) طفل شیرخوار اباعبدالله(ع) در نخستین جمعه از دهه اول محرم در کرمانشاه برگزار می شود.
همایش شیرخوارگان

حجت الاسلام مجید میرزایی، معاون فرهنگی اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، ابراز داشت: همایش شیرخوارگان حسینی با مشارکت اداره کل اوقاف و امور خیریه استان و مجمع شیرخوارگان حضرت علی اصغر(ع) با هدف رساندن پیام مظلومیت امام حسین(ع) و طفل شیرخوارشان به جهانیان و آشنایی آنان با نهضت عاشورایی همزمان با سراسر کشور ساعت 9:30 صبح روز جمعه 16 مهرماه در سالن امام خمینی(ره) کرمانشاه برگزار می‌‌شود.

معاون فرهنگی اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه حضور مادران و شیرخوارگانشان در این همایش بزرگ را آماده سازی فرزندانشان برای یاری حضرت صاحب الزمان (عج) دانست و گفت: انشالله که کودکان و فرزندان ما با معارف مهدوی آشنا شوند.

وی مطرح کرد: تلاوت قرآن، مداحی و سخنرانی با هدف تبیین ابعاد شخصیت علی‌اصغر(ع) و بیان هدف قیام امام حسین(ع) از برنامه‌های این همایش است.

حجت الاسلام میرزایی افزود: این همایش در استان کرمانشاه هر ساله با استقبال بی‌نظیر شهروندان همراه است و مادران در این روز با روی دست گرفتن طفلان خود به یاد طفل شیرخوار امام حسین(ع) عزاداری می‌کنند.

معاون فرهنگی اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه در پایان گفت: امید می رود که این برنامه مورد رضایت حضرت حق و حضرت علی اصغر(ع) واقع شود./967/303/ب2

ارسال نظرات