۱۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۰
کد خبر: ۴۵۳۵۲۶
امام جمعه موقت اهواز:

خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی از اعتبارات ملی صورت گیرد

امام جمعه موقت اهواز نیازمندی به اعتبارات ملی برای خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی در خوزستان را خواستار شد.
حجت الاسلام والمسلمین حسن زاده، امام جمعه موقت اهواز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام والمسلمین سید ابوالحسن حسن زاده، امام جمعه موقت اهواز و مسؤول بعثه مقام معظم رهبری در خوزستان، امروز در جلسه شورای اداری خوزستان که در سالن شهید هاشمی استانداری برگزار شد، اظهار داشت: فعالیت ها، مراسمات و هزینه های در ماه محرم و صفر باید به فلسفه عزاداری ها ختم شود.

امام جمعه موقت اهواز با بیان اینکه صف بندی کربلا در همه زمان ها وجود دارد، خاطرنشان کرد: زیارت اربعین جمله های بسیار ارزشمندی وجود دارد که  فلسفه قیام امام حسین(ع) را تبیین می کند و از این لحاظ باید بررسی کنیم که در حال حاضر در کدام صف بندی هستیم.

مسؤول بعثه مقام معظم رهبری با اشاره به اینکه مشخص شدن فلسفه عزادری ها ما را به صرف هزینه های بیشتر سوق می دهد، خاطرنشان کرد: صرف هزینه باید با معرفت و بصیرت افزایی همراه شود که در ایام اربعین سال به سال بیشتر و خدمت رسانی به زائران بیشتر و با کیفیت تر می شود.

حجت الاسلام والمسلمین حسن زاده با بیان اینکه برای اربعین حسینی در خوزستان نیازمند اعتبارات ملی هستیم، اظهار داشت: 90 درصد موکب ها از سوی مردم است که نشان از  فعال آنها دارد اما  محدود شدن به اعتبارات استانی برای زیرساخت ها از جمله برق، آبفا و راه و شهرسازی زیبنده خوزستان نیست.

وی انعکاس نیازهای استان به واسطه مسؤولان استانی را خواستار و گفت: خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی باید از اعتبارات ملی صورت گیرد هر چند که مسؤولان استانی اقداماتی انجام می دهند و دراین باره توجهاتی توجه ویژه در زمینه زیرساخت های لازم برای خدمات رسانی به زائران حسینی را داریم./202/9456/ب1

ارسال نظرات