۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۰
کد خبر: ۴۵۳۰۴۶
حجت الاسلام حمادی خبر داد؛

درج سیر فعالیت های پژوهشی طلاب مدرسه سیدالشهدا خرمشهر

مدیر مدرسه سیدالشهدا خرمشهر با اشاره به فعالیت های این مدرسه از درج سیر فعالیت های پژوهشی طلاب در پرونده های مخصوص هر کدام از آنها خبر داد.
پژوهش

حجت الاسلام حمادی، مدیر مدرسه سیدالشهدا خرمشهر، در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به پذیرش 13 طلبه در سال تحصیلی جدید خاطرنشان کرد: این تعداد نفرات پس از طی آزمون های مختلف به تحصیل در مدرسه مشغول شدند و این پذیرفته شدگان نیز از پس گذراندن یک ترم در مدرسه پس از موفقیت در دروس ارائه شده به عنوان طلبه رسمی معرفی می شوند.

مدیر مدرسه سیدالشهدا خرمشهر با اشاره به تلاش ها برای ارتقای فعالیت های آموزشی مدرسه گفت: در این باره افزون بر حفظ اساتید گذشته و برگزاری دوره های آموزشی تابستانه، یک استاد جدید را به مدرسه افزودیم و نیز برای طلاب نمونه مدرسه اردوی تابستانی برگزار و در آن دوره ای در جهت آشنایی با فلسفه دورس حوزوی و تأثیر آنها بر دین و جامعه صورت گرفت.

این مقام مسؤول با بیان اینکه پس از چنین دوره ای طالب با انگیزه بیشتری در حوزه حضور یافتند، افزود: در زمینه فعالیت های پژوهشی بخشی از نمره پایانی درس ها به این امر اختصاص یافت تا سبب ایجاد انگیزه بیشتر میان طلاب در زمینه های پژوهشی و علمی شود و در این باره کتابخانه مدرسه در اختیار طلاب قرار گرفت تا کتاب مورد نظر را انتخاب کنند.

حجت الاسلام حمادی به تشکیل پرونده پژوهشی برای هر کدام از طلبه ها و درج سیر فعالیت های پژوهشی طلاب اشاره و اظهار داشت: در زمینه جشنواره علامه حلی سال گذشته مقاله ای ارسال نشد اما امسال فعالیت هایی در این زمینه صورت گرفته و طلابی از هم اکنون مقاله هایی آماده کرده اند.

وی به تلاش های صورت گرفته برای تهیه نشریه در این مدرسه و در راستای تشویق طلبه ها به پژوهش اشاره و عنوان کرد: معاونت تبلیغ مدرسه به مبارزه با فعالیت های وهابیت در روستاهای خرمشهر با اعزام مبلغ می پردازد و روحانیون اعزامی به تبیین سؤال ها، بیان مسائل تبلیغی می پردازند.

مدیر مدرسه سیدالشهدا خرمشهر به در دستور کار قرار گرفتن مدرسه محمدامین در راستای فعالیت های معاونت تبلیغ اشاره و خاطرنشان کرد: در این زمینه یکی از مدارس شهرستان را انتخاب و 4 روحانی با حضور 4 تا 5 ساعته به فعالیت تبلیغی در آن می پردازند تا تأثیرات مثبتی در مدرسه و محیط اطراف آن حاصل شود./303/9456/ب1

ارسال نظرات