۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۸
کد خبر: ۴۵۲۸۳۳
سردار فضلی مطرح کرد؛

اردوی راهیان نور ابزار مقابله با جنگ نرم دشمنان انقلاب

رییس قرارگاه مرکزی راهیان نور کشور با اشاره به آغاز اردوهای سراسری راهیان نور دانش آموزی با رمز «لا حول و لا قوّة الّا باللَّه العلىّ العظيم» گفت: اردوهای راهیان نور، حج بصیرتی دانش آموزان و الگوی رزمندگان جبهه مقاومت اسلامی در نبرد با داعش و اسرائیل دوران دفاع مقدس است.
سردار فضلی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سردار علی فضلی، رییس قرارگاه مرکزی راهیان نور کشور پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاحیه راهیان نور دانش‌آموزی کشور در شبستان امام خمینی(ره) حرم حضرت معصومه(س) با اشاره به بازسازی عملیات بیت المقدس برای دانش آموزان در مناطق عملیاتی جنوب کشور گفت: عملیات بیت المقدس یادآور ۳۴ شبانه روز مقاومت مردمی برای جلوگیری از سقوط خرمشهر بود و این عملیات رؤیای صدام را برای فتح ایران و قادسیه دوم نقش بر آب کرد و اقتدار ملت ایران را در برابر صدام و مستکبران آن روز به نمایش گذاشت.

وی افزود: این عملیات به مستکبران و ابرقدرت های جهان نشان داد که برای پیروزی در یک نبرد تنها نباید به قدرت اسحله اتکا کرد بلکه قدرت ایمان از نیروی اسلحه نیز قوی‌تر است؛ چراکه صدام به مدد پیشرفته‌ترین سلاح ها نتوانست جلوی مقاومت مردمی ایستادگی کند.

جانشین فرمانده بسیج مستضعفین با اشاره به همت بی دریغ و بی نظیر همه در بستر سازی و آمادگی برای انجام مانور فرهنگی بزرگ راهیان نور تصریح کرد: آغاز این مانور بزرگ فرهنگی با شهادت فرماندهان رشید اسلام شهید کلاهدوز، فکوری و سایر سرداران شهید همزمان شده است که این موضوع نشان دهنده اثرات پر برکت این مانور بزرگ فرهنگی بوده و به حق باید این مانور بزرگ فرهنگی را به علت نقش بسیار چشمگیر در بصیرت افزایی در میان قشر دانش آموز، حج بصیرتی دانش آموزان و نسل جوان قلمداد کرد.

سردار فضلی با تأکید بر اینکه پرچمدار این سنت حسنه آموزش و پرورش است، ادامه داد: امسال یک میلیون و ۳۷ هزار دانش‌آموز و فرهنگی به مناطق عملیاتی کشور عزیمت خواهند کرد و امید است که با توجه به تمهیدات اندیشیده شده برای این سفر و آمادگی ها و بازدیدهایی که از مناطق مختلف صورت گرفته این سفر با کمترین دغدغه انجام شود.

جانشین فرمانده بسیج مستضعفین با تاکید براینکه اگر امروز در مقابل مستکبرین امریکایی ها و صهیونیست ها و آل سعود و برخی از قدرت های در گیتی ایستادگی می شود مانند آنچه در سوریه، عراق، لبنان و سایر بلاد می بینیم، الگویی است که از دفاع مقدس گرفته شده است، اظهار کرد: برگزاری مانورهای فرهنگی بزرگ راهیان نور یکی از مهم‌ترین و بهترین ابزراها برای مقابله با نبرد نرم فرهنگی دشمنان انقلاب و اسلام است.

سرداری فضلی یاد آور شد: رمز نمادین امسال راهیان نور دانش آموزی «لا حول و لا قوّة الّا باللَّه العلىّ العظيم» بوده و امید است که این اردو در سراسر کشور دارای برکات فرهنگی فراوانی برای دانش آموزان باشد./۹۶۸/پ202/ی

ارسال نظرات