۰۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۷
کد خبر: ۴۵۲۵۶۷
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی:

بیانات رهبر انقلاب در یکپارچگی ملی برای همه فصل الخطاب است

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: بیانات مهم مقام معظم رهبری در تقویت وحدت و یکپارچگی ملی فصل الخطاب همه اقشار جامعه به ویژه مسؤولان و گروه های مرجع فکری است.
آیت الله دری نجف آبادی

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک در خصوص بیانات مقام معظم رهبری در جلسه درس خارج فقه، افزود: حفظ وحدت و یکپارچگی ملی زیر سایه ولایت مطلقه فقیه باید سرلوحه امور اقشار مختلف مردم به خصوص مسئولان و کارگزارن نظام باشد.

وی اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران با محوریت وحدت و بصیرت دینی به پیروزی رسید و اکنون نیز حفظ و صیانت از ارزش های نظام و تقویت وحدت در تمامی ارکان جامعه رسالت عمومی است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی خاطرنشان کرد: ظرفیت ولایت فقیه و موضع گیری های بهنگام معظم له در بزنگاه های حساس تاکنون کشور را از تهدیدهای دشمن مصون نگه داشته و عزتمندی روزافزون نظام را در پی داشته است و همه باید شکرگزار این سرمایه بزرگ باشند.

آیت الله دری نجف آبادی بیان کرد: رهبر معظم انقلاب همه نقطه نظرت خود را بر اساس حفظ ارزش های انقلاب و انسجام ملی عنوان می کنند و از نگاه معظم له حفظ نظام اسلامی که ثمره خون هزاران شهید است، باید در صدر همه برنامه ها باشد.

وی گفت: دشمنان نظام اسلامی از هر ابزاری برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی استفاده می کنند، بنابراین آحاد جامعه به خصوص مسئولان و دولتمردان باید مواضع نظام را به خوبی درک کنند و مقوله حاشیه سازی های بی اساس و همچنین تخریب چهره های موجه را به انزوا برده و اجازه سو استفاده دشمن در هر شرایط و مساله ای سلب شود.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با بیان اینکه تحقق اقتصاد مقاومتی، خودکفایی و بالندگی اقتصادی از خواسته های جدی مقام معظم رهبری است، بیان کرد: باید به جای برخی از فرصت سوزی ها، حاشیه پردازی و بازی های سیاسی تمامی توان بر تحقق منویات رهبر فرزانه در حوزه اقتصاد مقاومتی معطوف شود و بیشترین بهره برای مردم و اصلاح زیرساخت های اساسی از فرصت موجود برده شود./842/د102/ج

ارسال نظرات