۰۸ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۸
کد خبر: ۴۵۲۴۲۰
دبیر همایش عظیم شیرخوارگان حسینی در فارس خبر داد؛

برگزاری مراسم شیرخوارگان حسینی در ۳۰۰ نقطه استان فارس

دبیر همایش عظیم شیرخوارگان حسینی در فارس با اشاره به برگزاری مراسم شیرخوارگان حسینی 3 هزار و ۸۰۰ نقطه در ایران اسلامی و ۳۰ کشور جهان میزبان شیرخوارگان حسینی است، گفت: در فارس ۳۰۰ نقطه برگزار می‌شود.
شیرخوارگان حسینی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا از شیراز، شاهرخ صبوری، دبیر همایش عظیم شیرخوارگان حسینی در فارس در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه امروز جریان اربعین حسینی تمام دنیا را به لرزه می‌اندازد و برای شعیان عزت و اعتبار را به همراه می‌آورد، گفت: شهادت حضرت علی‌اصغر(ع)، 6 ماهه امام حسین(ع)، سند مظلومیت لشکر حق در واقعه عاشورا است.

وی با اشاره به اینکه خداوند توفیق داد و 14 سال است که همایش شیرخوارگان حسینی در فارس برگزار می‌شود، اظهار داشت: این مراسم هم‌زمان با اولین جمعه محرم و روز جهانی حضرت علی‌اصغر(ع) برگزار می‌شود.

صبوری با تأکید بر اینکه 3 هزار و 800 نقطه در ایران اسلامی و 30 کشور جهان میزبان شیرخوارگان حسینی است، گفت: در فارس 300 نقطه برگزار می‌شود اما متأسفانه در سه کشور عربستان، بحرین و نیجریه این مراسم ممنوع شده است.

وی با اشاره به اینکه همت مردم سبب شد 50 نقطه در فارس افزایش یابد، یادآور شد: در جلسه هماهنگی همایش شیرخوارگان حسینی که 2 ماه پیش در مشهد مقدس برگزار شد فارس از لحاظ کمی و کیفی مقام اول را از آن خود کرده است./۹۱۹/203/ب2

ارسال نظرات