۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۹
کد خبر: ۴۵۲۳۷۶
آیت‌الله شبیری زنجانی:

امنیت حاکم بر ایران مصداق بارز نسیم رحمت الهی است

حضرت آیت الله شبیری زنجانی با تقدیر از عملکرد نیروی انتظامی در تامین امنیت، گفت: امنیت حاکم بر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از مصادیق بارز نسیم رحمت الهی است.
آیت الله شبیری زنجانی دیدار فرمانده نیروی انتظامی با مراجع تقلید

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت‌الله موسی شبیری زنجانی امشب در دیدار رسردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی به تشریح اهمیت امنیت در جوامع انسانی پرداخت و گفت: امنیت و سلامتی جامعه اسلامی بالاترین نعمت الهی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم با اشاره به این که برقراری نعمت امنیت در ابعاد مختلف از سوی نیروی‌های امنیتی در نظام جمهوری اسلامی ایران الگو تمام کشورهای اسلامی است، ابراز کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به لطف خداوند متعال در موضوع برقراری امنیت به‌عنوان امن‌ترین کشور اسلامی در جهان است و اهتمام برای برقراری امنیت از بالاترین عبادات در منظر شرع مقدس اسلام است.

حضرت آیت‌الله شبیری زنجانی ایجاد امنیت برای مسلمانان را یک فریضه عنوان کرد و گفت: از سوی خداوند متعال در زمان‌های مختلف نسیم رحمت الهی در قالب‌های مختلف بر بندگان مؤمن عطا می‌شود که امنیت حاکم در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران امروز مصادیق بارز این نسیم رحمت الهی است.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم با اشاره به اهمیت حجاب در جوامع اسلامی از نظر شرع مقدس اسلام، افزود: تمرکز نیروی انتظامی در برقراری فضای مورد نیاز حجاب معیار از نظر اسلام یک فریضه دینی است./837/پ202/ج

ارسال نظرات