۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۳
کد خبر: ۴۵۲۳۶۸

همایش شیرخوارگان حسینی در 44 منطقه از آذربایجان غربی برگزار می شود

مسؤول مجمع جهانی حضرت علی اصغر(ع) در آذربایجان غربی گفت: همایش بزرگ شیرخوارگان حسینی همزمان با پنجم محرم در 44 نقطه استان و 19 نقطه شهر ارومیه برگزار می شود.
شیرخوارگان حسینی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، امیر شجاع زاده، مسؤول مجمع جهانی حضرت علی اصغر (ع) در آذربایجان غربی عصر امروز در نشست خبری گفت: همایش جهانی حضرت علی اصغر (ع) سال قبل در ۲۵۰۰ نقطه در جهان و در آذربایجان غربی در ۳۶ نقطه برگزار شده بود امسال در 44 نقطه استان و 3500 نقطه در جهان برگزار می شود.

وی تصریح کرد : این برنامه در مرکز استان 19 نقطه و شهرهای شمالی 16 و شهرها جنوبی 9 نقطه برگزار خواهد شد که سال گذشته میزبان 82 هزار نقر در استان شدیم.

مسؤول مجمع جهانی حضرت علی اصغر در آذربایجان غربی اظهار داشت: سال گذشته ۱۵ هزار دست لباس متحد الشکل شیرخوارگان حسینی تهیه و توزیع شده بود که امسال نیز با تمام مشکلات موجود تاکنون 10 هزار دست لباس از سوی خادمین طی 15 روز و از سوی 23 نفر بسته بندی و توزیع شده است.

شجاع زاده تاکید کرد: امسال نیز مانند سال گذشته مسابقه عکس با محوریت همایش حضرت علی اصغر برگزار خواهد شد که به 5 نفر جوایز ارزنده ی اهدا خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: نشست سالانه استانی این مجمع با حضور امام جمعه ارومیه در روز شهادت حضرت امام محمد باقر برگزار شده بود که هماهنگی های لازم اولیه جهت اجرای بهتر برنامه ها از سوی نمایندگان شهرستانی و مرکز استان انجام شد.

مسؤول مجمع جهانی حضرت علی اصغر در استان ضمن اشاره به برگزاری این همایش در شهرهای مهاباد و پیرانشهر  گفت : طبق هماهنگی انجام شده با 5 درمانگاه تخصصی کودک در ارومیه ویزیت رایگان کودکان زیر 3 سال از سوی درمانگاه های فارابی، علیاری، فرهنگیان، سینا و شمس همزمان با این روز تا ساعت 12 ظهر و  در شهرستان ها استان نیز طی هماهنگی به همت مراکز هلال احمر انجام خواهد شد.

شجاع زاده گفت: اگر خیرین و علاقه مندان تمایل برای مشارکت در هزینه تهیه البسه ویژه این روز را دارند می توانند از طریق شماره حساب 0105730254008 بانک ملی به نام جوانان بنی هاشم نذورات خود را واریز کرده و به دفتر این مجمع اطلاع دهند.

مسؤول مجمع جهانی حضرت علی اصغر در پایان، ضمن اشاره به تبلیغات انجام شده، از رسانه ها خواست تا در جهت پوشش این همایش عظیم شرکت کنند./202/936/ب1

ارسال نظرات