۰۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۴
کد خبر: ۴۵۱۳۶۳
امام جمعه دامغان:

پیشرفتهای نظامی امروز کشور دستاورد گنجینه با عظمت دفاع مقدس است

امام جمعه دامغان گفت: ظهور و بروز ذخائر ارزشمندی همچون سپاه و بسیج، همبستگی ملت بزرگ ایران، رخ نمایی قدرت ایمان و پیشرفتهای نظامی امروز کشور در کنار قدرت خودباوری، تنها بخشی از دستاوردهای گنجینه با عظمت دفاع مقدس است.
امام جمعه دامغان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در دامغان، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد حسینیان در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته دامغان که با حضور گسترده مردم ولایتمدار این شهرستان در مصلی امام خمینی(ره) برگزار شد، با گرامیداشت فرارسیدن هفته دفاع مقدس اظهار داشت: جنگ تحمیلی هشت‌ساله در کنار هزینه‌های مادی و معنوی و لطمات بسیار، دستاوردهای فراوانی نیز برای ملت غیور ایران که با دست خالی در برابر دنیای کفر ایستاد در بر داشت.

خطیب نماز جمعه دامغان با گرامیداشت یاد و خاطره قریب به 300 هزار شهید میهن اسلامی و یادآوری این مطلب که صدام با حامیان جهانیش می‌خواست سه روزه ایران را اشغال کند اما پس از هشت‌سال نبرد نابرابر در برابر قدرت ایمان و اخلاص ارتش، سپاه، بسیج و نیروهای مردمی ما شکست خورد، افزود: امروز با توان موشکی و تسلیحاتی که یادگار تلاش مردانی همچون شهید تهرانی مقدم است هرگونه تهدید و ماجراجویی دشمنان را به سخت‌ترین شکل ممکن پاسخ خواهیم داد.

نماز جمعه منبر پرصلابت نظام اسلامی است/ (FATF) ترفند دشمن برای نابودی جبهه مقاومت است

امام جمعه دامغان در بخش دیگری از خطبه‌های امروز نماز جمعه به مسأله موضع گیری برخی افراد در بدنه دولت در مقابل تذکرات و انتقادات خیرخواهانه و مسؤولانه ائمه جمعه کشور در خطبه‌های نماز جمعه هفته‌های اخیر در باب طرح پیوستن ایران به (FATF) اشاره کرد و گفت: عده‌ای از موضع‌گیری ائمه جمعه خوششان نیامده که لازم است بدانند، نماز جمعه منبر پرصلابت نظام اسلامی است.

وی با بیان اینکه (FATF) بخش دیگری از نقشه استکبارجهانی برای رصد کردن سرمایه نهادها و ملت ایران و ترفند جدید دشمن برای ضربه زدن به شخصیت‌ها و نهادهای انقلابی ما و نابودی جبهه مقاومت است، اضافه کرد: ائمه جمعه نماینده نهاد رهبری و سرباز میهن و ولایت فقیه هستند و اجازه نخواهند داد نظام و جامعه اسلامی در پس توطئه‌های رنگارنگ دشمن آسیب ببیند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینیان خاطر نشان کرد: ائمه جمعه چهره‌هایی سیاسی عقیدتی هستند، که رشد بینش دینی و سیاسی مردم، روشنگری و بصیرت افزایی در جامعه، مقابله پیدا و پنهان با توطئه‌ها و فتنه‌های دشمنان و منافقان، هدایت افکار عمومی و تلاش در جهت حفظ ایمان و ارزش‌ها در جامعه وظیفه آنهاست.

رییس شورای فرهنگ عمومی دامغان تریبون نماز جمعه را صدای رسای نظام اسلامی برشمرد و گفت: نماز جمعه قرارگاه فرهنگی اجتماعی و سیاسی و ائمه جمعه فرماندهان این قرارگاه‌ها هستند که حراست و تلاش در راستای تبیین و تحقق مطالبات رهبری وظیفه ما است و در راه سربلندی اسلام و ملت بزرگ ایران و اطاعت از فرامین رهبری آماده جان نثاری هستیم.

امام جمعه دامغان در ادامه به سخنان روز گذشته رئیس جمهوری اسلامی ایران در مجمع عمومی سازمان ملل متحد اشاره و موضع‌گیری‌های وی را در قبال بدعهدی‌های آمریکا، دست اندازی این رژیم به اموال و حقوق ملت ایران و انتقاد از سیاست نفاق انگیز عربستان سعودی و منع حضور زائران ایرانی در مراسم حج ابراهیمی را شایسته تقدیر عنوان کرد.

خطیب نماز جمعه دامغان به آغاز رسمی سال تحصیلی جدید از صبح فردا با به صدا در آمدن زنگ مهر و مقاومت در بیش از 100 مدرسه این شهرستان و آغاز مرحله جدیدی از زندگی برای قریب به 13 هزار دانش آموز دامغانی اشاره کرد و گفت: خوشبختانه اداره آموزش و پرورش دامغان از وجود مدیری کارآمد و متدین سود می‌برد و همکاری بیش از 50 روحانی با مدارس درکنار ارتباط مطلوب اولیای دانش آموزان با مسؤولان مراکز آموزشی می‌تواند موفقیتهای بیشتری را نصیب آینده‌سازان این دیار کند./201/977/ب1

ارسال نظرات