۰۱ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۳
کد خبر: ۴۵۱۲۶۴
مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بسیج دانشجویی خراسان جنوبی:

آل‌سعود‌‌‌ در فاجعه منا سقوط و فروپاشی خود را کلید زد

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بسیج دانشجویی خراسان جنوبی گفت: جنایت آل‌سعود در سال گذشته در منا فاجعه بی‌نظیری بود و به زودی دست انتقام الهی دامن شجره ملعون خبیث آل‌سعود را می‌گیرد، آل‌سعود با این جنایت زیرساخت حکومت و قدرت خود را متزلزل کرد و با دست خود سقوط و فروپاشی اش را کلید زد.
مومن‌زاده

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام محمدعلی مومن‌زاده، مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بسیج دانشجویی خراسان جنوبی شامگاه پنجشنبه در یادواره شهید چوبدار از شهدای منا به عنوان آبروی محله و افتخار کوچه‌ها، اظهار داشت: ایمان نخستین شرط برای رسیدن به شهادت است، خداوند با اهل ایمان معامله می‌کند و طرف این معامله مومنان هستند.

وی با بیان اینکه لازمه رسیدن به ایمان اطلاعات و ذهنیت است، گفت: بستری که می‌تواند به معارف ربانی دست یافت باور قلبی است، اساس سعادت دنیا و آخرت ایمان به خدا و تمام قوانین الهی است، مومن کسی است که دین را با تمام چارچوب و قوانین الهی قبول کند.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بسیج داشنجویی خراسان جنوبی  با بیان اینکه نمی‌شود دین را در مباحث فردی خلاصه کرد و در مباحث اجتماعی و اقتصادی کنار گذاشت، افزود: بحث ولایت، حکومت و مدیریت هم سیاسی  و هم عقیدتی و بصیرتی است، اصل و متن حکومت، ولایت و مدیریت فکری و اندیشه‌ای و عقیدتی است.

حجت الاسلام مومن‌زاده با بیان اینکه خداوند حق حکومت و رهبری را تنها به افراد ویژه و اولیای خود واگذار کرده است، تصریح کرد: ایمان یعنی اینکه خدا و قانون خدا و دستورات دین را باور کنیم، مباحث فکری و عقیدتی مهم‌ترین مباحثی است که هویت، حقیقت و شخصیت افراد و جوامع را تشکیل می‌دهد.

وی با بیان اینکه جنگ امروز ما جنگ عقیدتی، فکری و اندیشه‌ای است و در این جنگ عقاید، افکار و بینش‌ها مقابل هم قرار دارند، ادامه داد: جبهه حق و جریان حق بر محور توحید و ولایت قرار دارد، دین می‌تواند دنیا و آخرت و سعادت انسان را تضمین کند.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بسیج دانشجویی خراسان جنوبی با بیان اینکه شهیدان دین را با تمام چارچوب‌ها باور داشتند، خاطرنشان کرد: وصایای شهدا از ولایت است و پرکاربردترین و پررنگ‌ترین ادبیات در وصایای شهدا دیده شده است، دین با ولایت معنا پیدا می‌کند.

حجت الاسلام مومن‌زاده با بیان اینکه داعش و شجره ملعونه خبیثه آل‌سعود دینی را به بشر تحمیل می‌کند که در آن ولایت دیده نمی‌شود، اظهار کرد: آل‌سعود در دین خود انسان‌ها را زنده آتش می‌زنند و سر می‌برند و این جنایات را در یمن و سوریه امروزه تکرار می‌شود، در جلوی چشم بشریت و به اسم دین و با دین انحرافی و دست‌ساز خود که پشت سر آن صهیونیست قرار دارد انواع جنایت‌ها را انجام می‌دهند.

وی با بیان اینکه یکی از پیام‌های شهدا ایمان و معنویت بر محور ولایت است، افزود: شهدا دنیا را شناختند و به کوچک بودن و بی‌ارزشی دنیا و به حقیقت آن پی بردند، شهدا با خون خود و با تمام هستی خود به ما درس زندگی و دینداری دادند، امروزه جریانی به دنبال ترویج روحیه بی تفاوتی و بی مسؤولیتی در بین جامعه وجود دارد که باید مراقب بود.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بسیج دانشجویی خراسان جنوبی با بیان اینکه شهدا روحیه دغدغه‌مندی و دردمندی داشتند، عنوان کرد: روحیه مجاهدت و زندگی مجاهدانه از دیگر درس‌هایی بود که شهدا به ما داده است، اسلام دین رحمانی است.

حجت الاسلام مومن‌زاده افزود: جنایت آل‌سعود در سال گذشته در منا فاجعه بی‌نظیری بود و به زودی دست انتقام الهی دامن این شجره ملعونه خبیثه آل‌سعود را می‌گیرد، آل‌سعود با این جنایت زیرساخت حکومت و قدرت خود را متزلزل کرد و با دست خود سقوط و فروپاشی اش را کلید زد./202/880/ب1

ارسال نظرات