۰۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۵
کد خبر: ۴۵۱۱۴۴
مدیر حوزه علمیه اسلام آباد غرب:

دفاع مقدس قدرت الهی و رشادت شهیدان را به جهانیان نشان داد

مدیر حوزه علمیه اسلام آباد غرب با تبریک به مناسبت هفته دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس قدرت الهی و رشادت شهیدان را که با دستان خالی در برابر ابرقدرت های جهان ایستادگی کردند را به معرض نمایش گذاشت.
حجت الاسلام روح الله کرمی نیا

حجت الاسلام روح الله کرمی نیا مدیر حوزه علمیه شهرستان اسلام آباد غرب در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، با تبریک به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس ابراز داشت: دفاع مقدس یادآور خاطرات تلخ و شیرین ایستادگی رزمندگان اسلام در برابر معاندان و دشمنان انقلاب است.

مدیر حوزه علمیه شهرستان اسلام آباد غرب با اشاره به خاطرات تلخی که در دوران دفاع مقدس بر ملت ایران گذشت تصریح کرد: هجوم وحشیانه رژیم بعثی و آوارگی بسیاری از مردم ایران، چشم به راه ماندن بسیاری از مادران که فرزندانشان از جبهه های حق علیه باطل برگردند گوشه ای از وقایع تلخ در هشت سال دفاع مقدس بود.

وی در ادامه افزود: پذیرش قطعنامه نیز توسط معمار کبیر انقلاب نیز از دیگر وقایع تلخ در دوران دفاع مقدس بود اما خوشبختانه مقاومت و ایستادگی ملت ایران درس آزادگی و اقتدار به رژیم بعثی عراق و سایر اربابانش داد.

حجت الاسلام کرمی نیا با اشاره به ایثار جانبازان در دوران دفاع مقدس بیان داشت: امروز هم خاطرات دفاع مقدس را جانبازان عزیز به دوش گرفته و از بهترین هدیه خدا که زندگی آرام و سلامت جسمانی است بی بهره هستند.

این مسؤول عنوان داشت: دفاع مقدس قدرت الهی و رشادت شهیدان را که با دستان خالی در برابر ابرقدرت های جهان ایستادگی کردند را به معرض نمایش گذاشت.

وی با بیان اینکه دفاع مقدس روح آزادی و آزادگی را به ما یاد داد تصریح کرد: امروز اگر آمریکا نمی تواند غلطی بکند به دلیل تجربه ای است که ملت ایران از دفاع مقدس کسب کردند.

حجت الاسلام کرمی نیا یادآور شد: دوران دفاع مقدس به رهبری روحانی مبارز و خستگی ناپذیر حضرت امام خمینی (ره) که با توکل به خدا و روح معنوی خود تمام دشمن را زیر پای خود له کرد و عظمت انقلاب و اسلام را به جهانیان نشان داد.

مدیر حوزه علمیه شهرستان اسلام آباد غرب در پایان تأکید کرد: روحانیت نقش بسزایی در دوران دفاع مقدس داشتند، خوشبختانه امروز ملت به روحانیت اعتماد و اعتقاد دارند و این مهم سبب ترس و نگرانی دشمنان شده است./857/302/ب3

ارسال نظرات