۰۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۱
کد خبر: ۴۵۱۱۰۱

پیام آیت الله مجتهد شبستری به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید پیامی را صادر کرد.
آیت الله شبستری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، آیت الله محسن مجتهد شبستری نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید پیامی را صادر کرد.

در این پیام آمده است، آغاز سال تحصیلی جدید مدارس و دانشگاه ها که مقارن با دهه ولایت و عید سعید غدیر می باشد خدمت اساتید، معلمان، دانش آموزان و دانشجویان ارجمند تبریک و تهنیت عرض می کنم، دین مبین اسلام پایه گذار علم و دانش است و فرا گرفتن علوم را جزو فرایض دینی شمرده است و جمهوری اسلامی ایران باید متبلور اسلام واقعی بوده و برای سایر کشورهای جهان اسوه و الگو بوده باشد.

همچنین وی دراین پیام تصریح کرده است:بدیهی است که در جهان امروز نهاد تعلیم و تربیت در تعالی، رشد و پیشرفت همه جانبه ملت ها سهمی اساسی و بی بدلیل، در فرهنگ اسلامی والاترین جایگاه را دارد و به درستی که رهبر معظم انقلاب این نهاد را کانون اساسی برای خلق دنیای آینده خوانده و آینده کشور و هم چنین دنیای ما را مرهون تلاش امروز آموزش و پرورش و هزینه کردن در آن را سرمایه گذاری و منشاء نتایج مضاعف می دانند.

امام جمعه تبریز در این پیام با تأکید بر موفقیت تحصیلی و تعلیم دانش آموزان، خاطرنشان کرد: بی تردید موفقیت های حاصل شده در سنوات تحصیلی گذشته در عرصه تعلیم و تربیت ثمره تلاش شما معلمان و دانش آموزان می باشد و امید است این توفیقات در سال تحصیلی جدید نیز نصیب شده تا شاهد شکوفایی بیشتر علم ودانش و تهذیب اخلاق و معنویت برای نونهالال عزیز دانش آموز بوده باشیم.

وی در پایان پیام خود ابراز داشت: از خداوند متعال می خواهم در پرتو توجهات حضرت ولی عصر (عج) و عنایات مقام معظم رهبری در کلیه امور، بهار تعلیم و تربیت و سال تحصیلی جدید نوید بخش پیشرفت همه جانبه کشور و گسترش دین اسلام در پیکر جامعه همیشه سرافزار ایران اسلامی باشد./۸۵۴/203/ب3

ارسال نظرات