۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۰
کد خبر: ۴۵۰۹۸۶
امام جمعه رفسنجان:

هفته دفاع مقدس بهترین فرصت برای ترویج روحیه شهادت طلبی در بین جوانان است

امام جمعه رفسنجان با بیان اینکه روحیه شهادت‌ طلبی باید در جوانان ما بیش از گذشته وجود داشته باشد، گفت: هفته دفاع مقدس بهترین فرصت برای ایجاد روحیه شهادت طلبی است و باید تلاش کرد تا ارزش های دفاع مقدس به این نسل انتقال داده شود.
امام جمعه رفسنجان

حجت الاسلام عباس رمضانی پور امام جمعه رفسنجان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، اظهار کرد: جنگ تحمیلی از سوی صدام ملعون و همچنین کسانی که این رژیم بعثی را حمایت و جنگ را بر نظام جمهوری اسلامی ایران تحمیل کردند، آغاز شد و بنابراین 31 شهریور به عنوان آغاز جنگ تحمیلی و آغاز هفته دفاع مقدس نامگذاری شده است.

وی بیان کرد: حقیقت و واقعیت جنگ تحمیلی باید نسل به نسل منتقل شود، هنرمندترین بلکه قهرمان ترین قهرمانان در میدانهای نبرد رزمندگان اسلام بودند؛ اما ناشناخته هستند و در دفاع مقدس ما شاید بخش بسیار کمی از آن تاریخ مصور دوران دفاع مقدس را بتوانیم به ترسیم بکشیم و آن را به نسل حاضر و نسلهای آینده منتقل کنیم.

امام جمعه رفسنجان با بیان اینکه ثبات و امنیتی که در کشور وجود دارد به برکت خون شهدا است، تصریح کرد: شایسته است در این راستا گامهای بیشتری برداشته شود تا یاد و خاطره رزمندگان، شهدا، آزادگان و جانبازان گرامی داشته شود؛ زیرا بزرگترین خدمت را آنان به اسلام کردند.

حجت الاسلام رمضانی پور ادامه داد: روحیه شهادت‌ طلبی باید در جوانان ما بیش از گذشته وجود داشته باشد و هفته دفاع مقدس بهترین فرصت برای ایجاد روحیه شهادت طلبی است و باید تلاش کرد تا ارزش های دفاع مقدس به این نسل انتقال داده شود.

وی خاطرنشان کرد: امروز اقتدار ایران اسلامی مدیون حماسه های رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس است و این هفته سالگرد دلاورمردان جنگ تحمیلی است و یک ارزش تاریخی در ایران اسلامی به شمار می رود.

امام جمعه رفسنجان یادآور شد: رزمندگان اسلام با حضور خود در جنگ تحمیلی به دشمن ثابت کردند که نخواهند گذاشت به نقشه های شوم خود علیه ایران اسلامی دست یابند و تا آخرین قطره خون خود به دفاع از کیان این نظام پرداختند.

حجت الاسلام رمضانی پور اضافه کرد: بنابراین همه آحاد ملت به ویژه نسل جوان باید از رشادتهای رزمندگان اسلام درس بگیرند و اجازه نفوذ دشمن را به این مرز و بوم ندهند و در راه آرمانهای شهدا، جانبازان و آزادگان گام بردارند./302/9709/ب1

ارسال نظرات