۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۷
کد خبر: ۴۵۰۵۶۲
وزیر راه و شهرسازی:

تحریم ها نمی تواند مانعی در روند آبادانی ایران ایجاد کند

وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: امروز شرایط اداره کشور سخت است و تحریم و مسائل پیرامونی آن را داریم که کشور دچار تنگناهای مالی برای پیشبرد امور است اما با تدبیر دولت و عنایت حضرت حق می توانیم ایران اسلامی را با کمک همه مردم آباد کنیم.
وزیر راه و شهرسازی وزیر راه و شهرسازی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، عباس آخوندی، وزیر راه و شهرسازی امروز در مراسم افتتاح بخشی از باند دوم محور هراز اظهارداشت: در ایام مبارکی قرار داریم و امیدواریم همه ما مشمول دعای حضرت ابراهیم(ع) در روز عید قربان و دعای پیامبر گرامی اسلام در روز عید غدیرخم شویم و پیرو واقعی امام علی(ع) باشیم.

آخوندی اظهارداشت: تلاش همه ما باید در جهت خدمت به ملت عزیز ایران اسلامی باشد که ضرورت دارد گامهای ارزشمندی برداریم تا در این عرصه موفق باشیم، نیاز است هر چیزی که توان داریم در طبق اخلاص قرار دهیم و خدمات ارزنده و ماندگاری را برای مردم عزیز کشورمان داشته باشیم.

وی با بیان این که برای اجرای پروژه ها زحمات بسیاری صورت می گیرد، گفت: تلاش ما این است تا بتوانیم انتظارات را به نحو شایسته ای برآورده کنیم، محور هراز از اهمیت بسیاری برخوردار است که گزارش تا روزی چهل و پنج هزار عبور خودرو را در این محور داشتیم و از پرترافیک ترین جاده های کشور است.

وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: اتمام پروژه تعریض و بهسازی محور هراز نیازمند اعتبار هزار میلیارد تومانی است تا بتوانیم این اقدام ارزنده را به نتیجه نهایی برسانیم، تمام تلاش ما این است تا پروژه های در دست اقدام خود را در سریع ترین زمان ممکن به بهره برداری برسانیم و مردم از این خدمات بهره مند شوند.

آخوندی با بیان این که آزادراه تهران شمال تبدیل به وضعیت افسانه ای شده است، گفت: قطعه اول این پروژه را فعال داریم و امیدواریم با سرمایه گذاری مشترک آن را برای بهار سال آینده افتتاح کنیم.

وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: امروز شرایط اداره کشور سخت است و تحریم و مسائل پیرامونی آن را داریم که کشور دچار تنگناهای مالی برای پیشبرد امور است اما با تدبیر دولت و عنایت حضرت حق می توانیم ایران اسلامی را با کمک همه مردم آباد کنیم.

وی ادامه داد: زمینه لازم برای آبادانی کشورمان فراهم است که باید دست در دست هم داده و در این مسیر ارزنده و والا به بهترین نحو ممکن و آنگونه که شایسته است قدم برداریم.

عزت الله یوسفیان ملا، نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس شورای اسلامی در این مراسم با بیان این که وزیر راه و شهرسازی در حوزه کاری خود موفق عمل کرده است، گفت: کارهای خوبی در حوزه راهسازی در سطح کشور صورت گرفته است.

وی اظهارداشت: دولت در وعده های انتخاباتی خود به خصوص بخش راه و شهرسازی خوب عمل کرده است و با شرایطی که قیمت نفت کم شده و اعتباراتی در سالجاری داده نشده اما وزارت راه و شهرسازی با دست خالی کارهای ارزنده ای صورت داده است.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس تصریح کرد: بسیاری از نقاط کشور از نعمت راههای خوب بهره مند بودند که احساس نیاز شد تا بتوانیم خدمات خوبی را در این حوزه برای مردم عزیزمان داشته باشیم.

یوسفیان ملا ادامه داد: انتظار می رود تلاشهای ارزشمندی صورت گیرد تا بتوانیم با خدمات ارزنده زمینه بهبود وضعیت راهها را فراهم کنیم تا مردم در جاده با مشکلات روبرو نشوند.

نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس افزود: در مدیریت و کار باید عشق و علاقه باشد تا بتوانیم خدمات صادقانه و خالصانه به مردم صورت دهیم که امیدواریم این پروژه در سریع ترین زمان ممکن به نتیجه نهایی برسد.

گفتنی است، مراسم افتتاح 10 کیلومتر از باند دوم پروژه تعریض و بهسازی محور هراز با حضور وزیر راه و شهرسازی، مدیر شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور، استاندار مازندران، نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه آمل، معاون عمرانی استانداری مازندران، مدیرکل راه و شهرسازی مازندران، مدیران استانی و شهرستانی در حدفاصل پل سیاه بیشه تا روستای ناندل و با اعتبار ششصد میلیارد ریالی برگزار شد./1314/پ202/ج1

ارسال نظرات