۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۴۵۰۳۹۶
امام جمعه پلدختر:

طلاب پرچمداران تبلیغ دین در جامعه هستند

امام جمعه پلدختر طلاب را پرچمداران تبلیغ دین در جامعه عنوان کرد و گفت: برای موفقیت طلاب در این عرصه باید به علم روز و سلاح ایمان مجهز باشند.
تبلیغ دین

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام محمد سوری ظهر امروز در مراسم آغاز سال تحصیلی مدرسه علمیه الزهرا(س) پلدختر، گفت: طلاب در عرصه تبلیغ، آگاه سازی و هدایت افکار عمومی نقش بسزایی دارند.

وی طلاب را مروجان و پرچمداران اشاعه دین در جامعه عنوان کرد و افزود: برای نقش آفرینی در عرصه تبلیغ طلاب باید مجهز به علم روز و ابزار نوین تبلیغ باشند.

امام جمعه شهرستان پلدختر تهذیب نفس را مهم ترین ویژگی طلاب خواند و اظهار داشت: با برنامه ریزی دقیق و منسجم طلاب باید در تهذیب نفس و کسب علم و دانش تلاش کنند.

وی دو سلاح علم و دین را لازمه تبلیغ علوم دینی و ترویج معارف اهل بیت(ع) برای طلاب عنوان کرد و افزود: خداشناسی، خدامحوری و علم اندوزی لازمه موفقیت طلاب است.

حجت الاسلام سوری خاطرنشان کرد: فعالیت طلاب در عرصه تحصیل و تبلیغ باید به دور از تشنجات سیاسی و حاشیه ای صورت گیرد.

وی خوب درس خواندن، استفاده از فرصتها، نظم داشتن و حضور به موقع در کلاس درس، مطالعه و مباحثه را از وظایف طلاب عنوان کرد که باید مورد توجه قرار گیرد.

امام جمعه پلدختر موفقیت طلبه در عرصه تبلیغ را مجهز به علم روز و ابزارهای نوین تبلیغ عنوان کرد و گفت: در این راستا باید دوره های آموزشی و پژوهشی در نظر گرفته شود./9459/203/ب2

ارسال نظرات