۲۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۷
کد خبر: ۴۵۰۲۰۵

گردآوری خاطرات شهدای دانش آموز مدارس استان خوزستان

حجت الاسلام محمدیان با اشاره به تشکیل لشکر فرشتگان و همکلاسی آسمانی به مناسبت هفته دفاع مقدس در میان دانش آموزان، گفت: با این اقدام تلاش می شود تا خاطرات شهدای دانش آموز هر مدرسه تهیه و در اختیار دانش آموزان قرار گیرد.
اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان

حجت الاسلام اکبر محمدیان، مسؤول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزی استان خوزستان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به افتتاح ستاد استقبال از دانش آموزان در مدارس دارای اتحادیه های انجمن های اسلامی برای سال تحصیلی جدید، گفت: در این ستاد برنامه های متنوع فرهنگی و پرورشی در ساعت های مقرر با همکاری معاونت پرورشی برگزار و پس از ساماندهی و گروه بندی، اعضا به سوی فعالیت های دینی و انقلابی سوق داده می شوند.

مسؤول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزی استان خوزستان به اعزام جداگانه یک گروه از خواهران و یک گروه از برادران به مشهد مقدس اشاره و اظهار داشت: این اردو 10 روزه با حضور تقریبی 350 دانش آموز و با توجه به دهه ولایت و آماده کردن دانش آموزان برای فعالیت های پرورشی در سال تحصیلی جدید برگزار شد.

این مقام مسؤول ابراز داشت: در این اردو دوره های تشکیلاتی ـ فرهنگی برای آمادگی جهت سال تحصیلی جدید و انجام فعالیت های یکنواخت پرورشی و انقلابی در سراسر استان برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به هفته دفاع مقدس خاطرنشان کرد: در این باره لشکر فرشتگان برای خواهران و همکلاسی آسمانی برای برادران تشکیل که در طی آن دانش آموزان به گردآوری خاطرات شهدای دانش آموز هر مدرسه خواهند پرداخت و با تبدیل خاطرات به برنامه های محتوایی آنها را در اختیار سایر دانش آموزان قرار خواهند داد و متأسفانه تاکنون آمار دقیقی از شهدای دانش آموز استان به این اتحادیه ارائه نشده است.

حجت الاسلام محمدیان با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب سال گذشته در دیدار با مسؤولان اتحادیه های انجمن اسلامی فعالیت های انقلابی و دینی در کنار فعالیت علمی را خواستار شدند، تصریح کرد: مراکز آموزش و پرورش و معلمان پرورشی در این زمینه همکاری و با مخالفان برخورد کنند تا ان شاءالله در سال تحصیلی جدید شاهد پررنگ شدن فعالیت های انقلابی و دینی باشیم./303/9456/ب1

ارسال نظرات